مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

در هفته تعاون از تعاونی های برتر استان تجلیل و تقدیر خواهد شد

در هفته تعاون برنامه ای با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد که در این مراسم از تعاونی های برتر استان تجلیل و تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۶۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته تعاون سال 95 گفت: توصیه وزارت خانه به برگزاری برنامه های هفته تعاون با مشارکت و همکاری اتحادیه ها و تعاونی ها می باشد.

حمید دنیایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون، المپیاد ورزشی بانک توسعه تعاون و جشنواره آش در روزها و هفته های گذشته افزود: قرار بر برگزاری این برنامه در هفته تعاون بود که به دلیل تراکم برنامه ها و نبود وقت کافی در این هفته زودتر برگزار شدند که نمایشگاه توانمندیهای بخش تعاون دستاوردهای خوبی مخصوصاً برای تعاونی ها داشت که منجربه بازاریابی و انعقاد قراردادهای خوب و بزرگ شد.

وی تصریح کرد: در هفته تعاون برنامه ای با حضور مسئولان و نمایندگان مجلس در سالن اجتماعات بیمارستان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد که در این مراسم از تعاونی های برتر استان تجلیل و تقدیر خواهد شد.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان دیدار با امام جمعه شهرستان زنجان و سخنرانی مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان در نماز جمعه شهرستان زنجان را از دیگر برنامه های هفته تعاون اعلام نمود و اظهار کرد: اطلاع رسانی نیز از طریق نصب بنرها و پوسترها در سطح استان و شهرستانها انجام خواهد گرفت.

دنیایی گفت: تعدادی از شرکت های تعاونی بزرگ استان به دلیل تفاوت نحوه ی ثبت نام و ارسال مدارک با سال های گذشته و عدم ارائه مستندات و مدارک کافی در سایت تعاونی های برتر از این سامانه حذف شدند که این خود باعث کاهش امتیاز استان در رتبه بندی تعاونی های برتر در کشور خواهد شد.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان خاطر نشان ساخت: تعداد 14 تعاونی در سامانه تعاونی های برتر ثبت نام کرده اند که داوری ها نیز انجام گرفته است و تعاونی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد به عنوان تعاونی برتر انتخاب خواهد شد.

گفتنی است، در پایان سایر حاضرین در جلسه نیز با اعلام آمادگی برای کمک به برگزاری برنامه های هفته تعاون به ارائه نطقه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار