معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در جمع مسئولین خاتم اظهار داشت: تهیه مسکن و سر پناه برای مددجویان از مهمترین دغدغه های این سازمان است.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۰۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور گفت: شناسایی آسیب های اجتماعی، اولویت کاری این سازمان است و تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

فرزاد حیدری اظهار داشت: تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره تلاش برای رفع معضل آسیب های اجتماعی در سال جاری، مسئولان را بر آن داشت تا اقداماتی را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی مدعی است یکی از سازمانهای پیشرو در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است و در این زمینه مستنداتی را نیز به مقامات کشوری ارائه کرده است.

حیدری گفت: سال‌های متمادی است که سازمان بهزیستی متولی آسیب‌های اجتماعی و تنها متولی آن است.

وی با اشاره به توانمندسازی در بهزیستی یادآور شد: این سازمان با افرادی در جامعه سر و کار دارد که علاوه بر معلولیت از قشر کم درآمد هستند و یکی از دغدغه های آنها هم نداشتن مسکن است .

حیدری اظهار کرد: تهیه مسکن و ایجاد سرپناه برای مددجویان و معلولان سرپرست خانوار از مهمترین دغدغه های سازمان بهزیستی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: بحث پیشگیری از معلولیت های اجتماعی در این سازمان مورد توجه ویژه قرار گرفته و هم اکنون در 5 استان کشور از جمله یزد بحث آزمایشات ژنتیک اجباری شده تا شاهد بدنیا آوردن فرزندان معلول در جامعه نباشیم.

وی شهرستان خاتم را یکی از شهرستانهای پیشرو در زمینه کاهش طلاق دانست و گفت: باید بتوانیم بحث کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی را در سراسر کشور گسترش و شهرستان خاتم را الگوی برای دیگر شهرستان های کشور معرفی کنیم.

لازم به ذکر است در هفتمین روز از هفته دولت با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور 166 واحد مسکونی معلولان و مددجویان استان یزد به صورت همزمان در خاتم افتتاح شد که 32 واحد از این تعداد در خاتم و بقیه در شهرهای اردکان و بافق است.

ارسال نظرات