خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع خواهران بسیجی این شهرستان در مسجد خاتم الانبیا(ص)، با توجه به نقشه های صهیونیسم و استکبار جهانی برای ضربه زدن به بنیان خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی در کنار ازدواج آسان را سد محکمی در برابر جنگ نرم دانست.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۲۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده با بیان اینکه شیوه زندگانی ائمه معصومین الگوی همیشگی برای خانواده اسلامی در عصر حاضر است، افزود: خانواده امام علی(ع) نمونه ای بارز و شاخص برای خانواده ها و نسل های آینده در جامعه اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم ریشه یابی در زمینه آسیب های اجتماعی در درون خانواده ها، اظهار کرد: عدم شناخت مناسب ویژگی های مشترک و نیز تفاوت های فرهنگی و رفتاری و نیز گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی، زمینه ساز بروز مشکلات اجتماعی در زندگی مشترک است.

حجت الاسلام فیضی زاده بیان داشت: شبکه های اجتماعی با توجه به رشد قارچ گونه آنها و ماهیت آسیب پذیر و اتاق های خلوت گونه آن، فضایی به مراتب خطرناک تر از دیگر رسانه های گروهی به ویژه ماهواره دارد.

وی ادامه داد: مسخ فرهنگی و ترویج خرافه گرایی، فرهنگ و سبک زندگی منحط غربی و غیر اخلاقی در فضای مجازی به ویژه نرم افزار پیام رسانی همچون تلگرام با بیش از 25 میلیون نفر مخاطب، زمینه مساعدی برای ضربه زدن به فرهنگ و هنجارهای اصیل اسلامی است، بنابراین هوشیاری در این خصوص ضروری است.

این کارشناس فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد: ایجاد تزلزل در بین ارکان خانواده به عنوان مقدس ترین نهاد اجتماع، عفت زدایی در بین زنان و غیرت زدایی در بین مردان از اهداف شوم محتواهای غیر اخلاقی و غیر فرهنگی موجود و ترویج شده توسط نظام سلطه در فضاهای مجازی است.

وی خاطرنشان کرد: نگرش اسلام نسبت به خانواده، نگرشی سازنده، مبتنی بر اخلاق و احترام متقابل و در نتیجه تربیت نسلی متعهد، اجتماعی و خدوم نسبت به جامعه ای است که در آن زندگی می کند.

ارسال نظرات