خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت:آل سعود دست در دست رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش گذاشته و سابقه طولانی در کشتار مردم بی دفاع دارد.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به کزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز جانشین سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص اولین سالگرد شهدای فاجعه منا گفت:در حج سال گذشته در این حادثه دردناک هزاران حاجی توسط وهابیون سعودی به خاک و خون کشیده شدند و صحنه تاسف باری را برای جامعه اسلام رغم زدند.

وی افزود:با همه پیشرفتهایی که امروز در دنیا در بحث مدیریت بحران وجود دارد ولی باز شاهد این اتفاق بودیم که انسانهایی که می توانستن با رساندن جرعه ایی آب و یا آب پاشی سطحی زنده بمانند یخاطر عدم مدیریت صحیح جان خود را ازدست دادند و لذا آل سعود باید جوابگوی این کشورهای قربانی داده باشد.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد:آل سعود دست در دست رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش گذاشته و سابقه طولانی در کشتار مردم بی دفاع دارد و هم اکنون نیز شاهد آن هستیم که بسیاری از مردم بیگناه یمن را به خاک و خون کشیده و از هیچ جنایتی ابا ندارند چرا که جان مسلمانان برایشان بی اهمیت است و در حقیقت اینان خائنین به حرمین هستند.

دکتر کریمی اول تصریح کرد: رژیم سعودی از سرمایه های این مکان مقدس در جهت همراهی با آمریکا و صهیونیسم خبیث استفاده کرده و داعش را به وجود آوردند که با بیرق اسلام و نام پیامبر (ص)این همه جنایت را به وجود آورده و کشتار عظیمی از مردم شیعه وسنی را به راه انداختند که به کوچک و بزرگ رحم نکرده و وحشیانه دست به خونریزی می زنند.

وی در پایان گفت:در آینده ای نه چندان دور این جنایتکاران  به سزای اعمالشان خواهند رسید و بیداری اسلامی که به برکت جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان ایجاد شده طومار آل سعود را در هم خواهد پیچید و وعده الهی در شکل گیری و برپایی اسلام ناب محمدی و حکومت مهدی(عج) شکل خواهد گرفت.

انتهای خبر/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها