خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت:سپاه، پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب و دین است.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۳۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در دیدار با آیت الله میبیدی اظهار کرد:سپاه، پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب و دین است.

وی با اشاره به 3 مجموعه ی فرمانده ای، نمایندگی و حفاظت گفت:وظیفه نمایندگی ولی فقیه در داخل سپاه گسترش و تقویت مسائل دینی، اخلاقی و سیاسی می باشد تا پاسداران با بصیرت دینی و سیاسی وظایفشان را انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: از مهمترین وظایف این حوزه می توان به تامین معنویت در بین آحاد پاسداران و بسیجیان اشاره کرد که همواره مورد تاکید امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست لذا پاسداران و بسیجیان خصوصاً در سطوح  عالی، فرماندهی می بایست سرشار از معنویت بوده و در دامنه سپاه می بایست معنویت جاری باشد.

حجت ااسلام رعایتی بیان داشت: ما امروز شاهد قدرت سپاه هستیم و میبینیم که نیروهای آمریکایی در خلیج فارس جرات جنگیدن با نیروهای سپاه را ندارند که این قدرت و نیروی شکست ناپذیر به دلیل وجود دین و ایمان قوی نیروهایمان می باشد.

وی اذعان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در توسعه امنیت ملی ایران دارند و امنیت امروز ما مرهون تلاش‌های شبانه روزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جممهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با تشکیل هسته‌های اولیه در عملیات‌های مختلف نقش فعالی داشت و با همکاری ارتش و نیروهای مردمی باعث آزادسازی هزاران کیلومتر مربع از دست صدامیان شد و کارنامه قابل قبولی در دوران دفاع مقدس از خود برجای گذاشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها