فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان شهر چغادک (استان بوشهر) از بازسازی و نمایش واقعه غدیرخم همزمان با سراسر کشور درشب عید غدیر خم خبرداد.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۶۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سرگرد رضا اوژن فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان درجلسه برنامه‌ ریزی دهه امامت و ولایت که دراین حوزه برگزارشد، خبر از بازسازی و نمایش واقعه غدیرخم همزمان با سراسر کشور درشب عید غدیر خم داد.

وی افزود: پیام غدیر پیام وحدت و همدلی است و نباید گذاشت این رهاورد بزرگ انسانیت بیش از این دستخوش تحریف هاو دشمنی ها قرار گیرد .

اوژن تصریح کرد: امامت وولایت چیزی جز ادامه دادن راه و سیره ائمه اطهار به ‌خصوص امام علی(ع) نیست و هیأت‌های مذهبی وظیفه ‌دارند همان ‌طور که در مراسم شهادت ائمه اطهار فعال‌ هستند، در ایام شادی هم هرکدام به ‌نوبه خود برنامه خوبی تدارک ببیند و ان‌شاءالله با بازسازی واقعه غدیردر شهر چغادک توسط پایگاه مقاومت بسیج تاسوعا بتوانیم مفاهیم این واقعه تاریخی را برای مردم تبیین کنیم .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج رمضان اظهار کرد: با کمک همه اقشار و همراهی همه دوستداران ولایت قصد داریم برنامهای خوبی وبا کیفیتی با حضور بیش از 150 هنرمند چغادکی با همکاری هیات آل یاسین برگزارنمائیم .

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید به آن پرداخته شود، فضاسازی مناسب برای بازسازی واقعه غدیر از طریق شهرداری و شورا و سایر نهادهای مؤثر است؛ در این راه بایدهمکاری لازم شود و سعی شودبهترین عملکردها را داشته باشیم.

اوژن افزود: واقعه تاریخی غدیر در شب عید غدیر درچغادک بازسازی و اجرا خواهد شد و چون این برنامه در شب برگزارمی شود و سعی شده از تکنیک های همزمان نورپردازی و صوت همراه با نمایش صحنه ای توسط بسیجیان انجام گیرد برای اجرای هر چه بهتر این برنامه نیازمند تلاش و همکاری هیات های مذهبی،  ادارات و نهادها، مردم ولایت مدار، خیرین و سازمان های مردم نهاد هستیم.


 

ارسال نظرات