امرالله کمکی در دوره تربیت و تعالی بسیجیان حوزه خواهران شلمزار گفت: دشمنان در جنگ نظامی کشتن افراد را درنظر دارند، اما در جنگ فرهنگی غیرت و هویت را می گیرند.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۸۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره آموزش تربیت و تعالی حوزه ای با حضور رابطین نظارت، مربیان و سرگروه های صالحین حوزه بسیج خواهران شلمزار برگزار شد.

امر الله کمکی در این نشست، پیرامون سیاست آمریکا در براندازی حکومت ها مطالبی را بیان کرد و گفت: آمریکایها معتقدند دو حکومت را باید تغییر داد. یکی عراق از طریق نظامی و دیگری ایران از طریق جنگ نرم و تلویزیون و برنامه های ماهواره....

این مربی فرهنگی، افزود: دشمنان در جنگ نظامی کشتن افراد را درنظر دارند، اما در جنگ فرهنگی غیرت و هویت را می گیرند.

وی با اشاره به فروپاشی و نابودی بنیان خانواده بخاطر تأثیرگذاری برنامه های ماهواره ای، اظهار کرد: ایجاد دین هراسی، تمسخر آموزه های دینی، ترکیب حلال و حرام، توهین به دین، تروریست دانستن اسلام و مسلمانان، ایجاد آمادگی برای تفکرشیطان پرستی، راه اندازی جنگ های فرقه ای از اهداف شبکه های ماهواره ای در جنگ نرم به شمار می روند.

امرالله کمکی، خاطرنشان کرد: کسانی که ماهواره دارند نیز توجیهاتی می آورند که از آن جمله؛ داشتن منزلت اجتماعی، نبودن امکانات تفریحی، دنبال کردن اخبار سیاسی و... از دلایل عنوان شده این افراد می باشد.

گفتنی است: در ادامه این نشست حلقه سرگروههای صالحین پایگاهها تشکیل گردید.

ارسال نظرات