رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

برگزاری 11 کارگاه توانمندسازی در رشته های مختلف هنری

رئیس بسیج هنرمندان استان اردبیل از برگزاری 11 کارگاه توانمندسازی در رشته های مختلف هنری توسط این سازمان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۹۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی در بازدید از کارگاه تخصصی بازیگری تئاتر در اردبیل اظهار داشت: آموزش یکی از عوامل رشد وتوسعه هر عرصه وهر سازمان است که می تواند در توانمندسازی نیروی انسانی مفید وموثر باشد

وی تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان برای ارتقای سطح دانش وعلمی بسیجیان خود برگزاری کارگاههای توانمندسازی را از امسال در سطح رده خود برگزار می کند که استان اردبیل با برگزاری 11کارگاه تخصصی یکی از فعالترین استانهای کشور است .

رئیس سازمان بسیج هنرمندان در ادامه افزود : تعداد 151 نفر از هنرمندان بسیجی وغیر بسیجی در کارگاههای توانمندسازی بسیج حضور دارند که دراین میان علاقه مندان به کلاس بازیگری تئاتر نسبت به سایر رشته های هنری دیده می شوند.

دشتی گفت : از 11 کارگاه , کارگاه فیلمنامه نویسی به مربی گری غلامحسین جلالی, بازیگری تئاتر به مربی گری اکبر محمدی و شعر به مربی گری عابدی در پارس آباد , کارگاه خوشنویسی به مربی گری ناصر موسی پور , کارگاه نگار گری به مربی گری سید مهدی سیدی , موسیقی به مربی گری جعفر زین العابدینی, تصویر برداری به مربی گری حمید اسکندی , بازیگری تئاتر به مربی گری جاوید رخشانی , کارگاه داستان نویسی به مربی گری حافظ صادق پور در شهرستان اردبیل کارگاه بازیگری تئاتر به مربی گری مهدی احدی , داستان نویسی به مربی گری راضیه قربان زاده در مشگین شهر برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت : این کارگاهها که بصورت رایگان برگزار می شود از اول از دهه سوم تیرماه شروع شده و تاپایان شهریورماه ادامه خواهد داشت .

رئیس سازمان بسیج هنرمندان د ر بخش پایانی سخنان خود گفت : فاز 2 کارگاهها از نیمه دوم مهر ماه شروع خواهد شد که دراین مرحله در خدمت هنرمندان عکاسی با کارگاه عکاسی خبر نگاری , فیلمنامه نویسی , کارگردانی نمایش و شعر خواهیم بود.

 
 
 

ارسال نظرات