خبرهای داغ:
دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی:

شهدای مدافع حرم در پیمان خود با خدا، راستین و صادق بودند

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه نافرمانی از رهبر الهی بدترین کفران نعمت است، گفت: شهدای مدافع حرم در پیمان خود با خدا، راستین و صادق بودند.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۰۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
شهدای مدافع حرم در پیمان خود با خدا، راستین و صادق بودند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله اراکی، در مراسم  یادواره شهدای مدافع حرم که جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا در مجتمع الهیه شهرک زین الدین برگزار شد با اشاره به اینکه نافرمانی از رهبر الهی بدترین کفران نعمت است، گفت: آن کفران نعمتی که در همین دنیا عذاب آور است و جوامع مختلف را دچار عذاب الهی می کند.

وی ادامه داد: اولین عذاب که ریشه همه عذاب ها و آغاز اولین عذاب در نافرمان از رهبران الهی است تبدیل شدن جامعه به چندین گروه می باشد یعنی جامعه از داخل از هم گسیخته می شود.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه ای که واحد است وحدت او در پیروی از حاکم الهی می باشد، اضافه کرد: قبل از آمدن امام خمینی(ره) جامعه ایران گروه های مختلف داشت و از هم گسیخته بود ولی بعد از اینکه خداوند نعمتی چون امام خمینی(ره) را به ایران داد جامعه یکپارچه شد و یک ملت را تشکیل دادند و کاری کردند که آمریکا از ایران بترسد و دشمن از ما حساب ببرد.

وی افزود: آمریکا بیش از چند ده ها سال است که ایران  را تهدید می کند و گزینه جنگ را روی میز می گذارد که این موضوع جدید و حرف تازه ای نیست.

آیت الله اراکی در ادامه بیان داشت: هیبت ملت ایران که در نتیجه پیروی از رهبری الهی و قدرتی که خداوند به این ملت  داده و آن ترسی که در دل دشمن از این ملت افتاده است مانع حمله و ترس آمریکا می باشد.

وی با اشاره به اینکه 80 نفر فقیه و مجتهد آشنا به امور سیاست و نیاز های روز، عالم و با تقوا بهترین گزینه برای رهبری امت اسلامی را رهبر انقلاب عنوان کردند، گفت: امروز مقام معظم رهبری نائب ولی عصر عج می باشد و چون ما مطیع امام زمان عج می باشیم باید از رهبری از اطاعت کنیم.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: اگر عزت، دوام، قدرت، عظمت، آخرت و دنیا می خواهیم باید به سخنان رهبری گوش فرا دهیم و پای حرف رهبری بایستیم.

وی ادامه داد: ای مسئولین بدانید و این اصل را متوجه باشید که اگر رهبری در امری که شما از آن اطلاعات کرده اید خطا کند نتیجه اش بهتر از آن خواهد شد که خود شما روی مسئله عقیده دارید مناسبتر است و آن را انجام می دهید.

آیت الله اراکی اضافه کرد: ملاک پیروزی، اطاعت از خدا و اطاعت از رهبری است نه اینکه بر روی حرف خود که این حرف و رای من  است پافشاری کنیم؛ این رای من ها نیست که گره از کارها میگشاید بلکه اطاعت از خداست که کا رها را آسان می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر حرف رهبری را گوش کنیم و آن را عمل کنیم حتما گره از کارها باز می شود و پیشرفت حاصل می شود که در نتیجه پیروزی از آن ما است اما اگر اینطور نباشد می گوییم چرا کار می کنیم ولی اقتصاد در ست نمی شودچرا ما میخواهیم سیاست خارجی را درست کنیم وارونه می شود می خواستیم با دنیا آشتی کنیم و رابطه ما با دیگر کشور ها بهتر شود اما عملا وارونه شد.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی  ضمن اشاره به  اینکه اطاعت از خدا در زمان ما از مسیر امام زمان و از طرف او از مسیر فرمان مقام معظم رهبری تعیین می شود، گفت: ما بعد از دوران امام در هر مسئله از فرمان رهبری اطاعت نکردیم عقب ماندیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز نقاط قوت ملت و  نهاد های قدرت ملت و کشور ما آنهایی هستند که به حرف رهبری گوش می دهند؛ امروز در هر بخش و قسمتی در کشور که گوش به فرمان رهبری بودیم در آن قسمت موفقیت و پیروزی، عزتمندی، سربلندی ملت و شکست دشمن را شاهد بودیم.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه پیمان اول اطاعت از فرمان رهبری است، گفت: پیمان دوم هم در کنار اطاعت یاری می باشد.

وی ادامه داد: شاهدان ما در امر اینکه رهبری ما تنها نیست، شهدای حرم هستند که اینها  نشانه های وفاداری ما به امیر المومنین علی(ع) می باشد و باید گفت شهدا در این پیمان باخدا راستین و صادق بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار