امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به رشد بسیار زیاد طلاق ها گفت : امروز یک زلزله خاموش بنیان خانواده را تهدید می کند به طوری که بر اساس آمارهای رسمی هر روز 90 طلاق در تهران به ثبت می رسد که جای نگرانی بسیاری هست.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۰۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه با اشاره به سخنان اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در هفته دولت وزیر فرهنگ بر ولنگاری فرهنگی، ازدواج‌های ناموفق، گروه‌های زیرزمینی، رمان‌های مبتذل تاکید کردند که در جامعه افزایش یافته است و در حوزه‌های موسیقی شیوه نامه‌های ابلاغ شده است اما در اجرای آن دچار مشکل هستیم. اما چیزی که جای سوال دارد این است که برای جلوگیری از این اقدامات چه عملی را انجام داده اید؟ چرا به وظایف خود که اقدام در برابر این موارد هست را عمل نمی‌کنید؟

وی افزود: فقر شادی در جامعه از بیکاری و مشکلات اقتصادی است لذا نباید در جامعه شعار دهیم و کار را با آن شعارها پیش ببریم بنابراین برای ریشه کردن فقر شادی در جامعه باید بیکاری را از بین برد، و تنها در آن صورت می‌توان جامعه شادی برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به رشد بسیار زیاد طلاق‌ها گفت: امروز یک زلزله خاموش بنیان خانواده را تهدید می کند به طوری که بر اساس آمارهای رسمی هر روز 90 طلاق در تهران به ثبت می رسد که جای تاسف و نگرانی است.

وی در ادامه با با انتقاد از رواج برخی ناهنجاری‌ها و تجملات به ویژه در مراسم عروسی‌ها تاکید کرد: ازدواج یکی از بهترین نیازهای آدمی است که دین مقدس اسلام به آن اهمیت فراوانی داده است و آن را از بهترین سنت‌های دینی شمرده که مایه برکات بی شماری است لذا اساس ازدواج سادگی و محبت هست نه اینکه دنبال تشریفات و وسواس و چشم تو هم چشمی باشیم.

ارسال نظرات