واکنش ابوترابی به تحریم داخلی نهادهای انقلابی درگفت‌وگوبا«بسیج»:
عضو کمیسیون شوراهای مجلس در واکنش به تحریم قرارگاه خاتم الانبیاء توسط بانک سپه تصریح کرد: این اقدام بانک سپه یک اقدام خفت بار و از دید ما محکوم است.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۱۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به تحریم قرارگاه خاتم الانبیاء توسط  بانک سپه تصریح کرد: این اقدام بانک سپه یک اقدام خفت بار و از دید ما محکوم است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: قطعا این اقدام اشتباه وزیر اقتصاد نیز با برخورد مجلس مواجه می‎شود، ما نمی‎توانیم این خفت را بپذیریم؛ نهادهای داخلی مان که ظالمانه مورد تحریم قرار گرفتند، در داخل سرزمین خودمان نیز مورد تحریم واقع شوند؛ این خفت بارترین کاری است که در داخل حاکمیت هر سرزمینی ممکن است اتفاق بیفتد، از همین رو وزیر اقتصاد باید جوابگوی این اقدام خود باشد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس در خاتمه عنوان کرد: چنین اقدامی خطی است که دشمن می‎خواهد به هر عنوانی سپاه که توطئه‎های دشمن را به ویژه در سوریه و عراق خنثی کرده، زمین بزنند و در این راستا می‎آیند شاهراه‎های اقتصادی و توان مالی را به حداقل برسانند تا بتوانند از ضعف سپاه به خصوص در صحنه‎های سوری وعراق بهره برداری کنند.
ارسال نظرات