جانشین فرمانده سپاه محمودآباد:

خدمت رسانی به مردم از پشت میز جلسات ستاد بحران حاصل نمی شود

جانشین فرمانده سپاه محمودآباد گفت:سپاه محمودآباد با آمادگی کامل برای امدادرسانی در مناطق طوفان زده حضور اولیه داشت.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۳۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

جعفر علیزاده صبح امروز در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مازندران با اشاره به طوفان بامداد روز جمعه 12 شهریورماه گفت: با توجه به اظهارات کارشناسان هواشناسی سرعت باد در محمودآباد به 90 الی 95 کیلومتر در ساعت میرسید که خسارت هایی را در پی داشت.

جانشین فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه سپاه با آمادگی کامل بعد از پایان طوفان با هماهنگی و برنامه ریزی با گردان امام حسین(ع) این شهرستان آماده امدادرسانی به مردم خسارت دیده بود؛ افزود: به محض خاتمه طوفان با گروهی از گردان امام حسین(ع)در برخی از محل های حادثه دیده حضور پیدا کردیم.

وی با تاکید براینکه سپاه محمودآباد درگذشته هم در امدادرسانی به موقع به حادثه دیدگان حوادث طبیعی در این شهرستان حضور فعال و موثر داشت، ادامه داد: باتوجه به دریافت خبر از حوزه های بسیج نواحی در سطح شهرستان و روستاها، طوفان روز جمعه خسارت جانی بهمراه نداشت اما برخی از انبارها و سقف برخی از خانه ها دچار خرابی شد.

سرهنگ جعفر علیزاده همچنین به خسارت طوفان به زیرساخت پارک ساحل سالم در محمودآّباد اشاره کرد و گفت: بیش از 20 آلاچیق در ساحل دریا، دچار خسارت شد که برآورد مالی خسارت ها به نماینده استانداری در محمودآباد با مستندات ارائه شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درسطح شهرستان محمودآباد مردم با مشکل قطعی آب و برق روبرو هستند ، اظهار کرد : با هماهنگی آتش نشانی محمودآباد برخی از نقاط شهرستان همچون آهومحله که بیشترین جمعیت شهری در آنجا ساکن هستند، عملیات آبرسانی در ساعت 10 شب گذشته انجام شد. از طرفی نیز اهالی خیابان آزادی از بامداد روز جمعه با قطعی آب مواجه هستند با توجه به گزارش های پی در پی هنوز آب این منطقه بطور کامل وصل نشد.

سرهنگ علیزاده تاکید کرد: سپاه و گردان امام حسین (ع) محمودآباد در آماده باش کامل هستند تا در صورت هرگونه بروز حوادث غیر مترقبه ای در خدمت مردم باشند.

جانشین فرمانده سپاه محمودآباد در پایان از مسئولان شهرستان خواست بسیجی باشند و تفکر بسیجی داشته باشند که خدمت رسانی به مردم از پشت میز جلسات ستاد بحران حاصل نمی شود.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار