مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان از آغاز بکار اردوهای جهادی در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۶۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یوسف محمودی گفت: همزمان با هفته دولت، گروه های جهادی دانشگاه های اصفهان و شهید بابائی تهران در مناطق محروم شهرستان لردگان شروع بکار کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان با بیان اینکه گروههای جهادی در راستای استفاده از ظرفیت های فارغ التحصیلان، دانشجویان و نیز نخبگان تشکیل شده است، افزود: تعداد ۱۶۰ نفر از این دو دانشگاه اعزام شده اند، که ۴۰ نفر در روستای ده سوخته و ۱۲۰ نفر در مناطق محروم اوره و بارز مستقر شدند.

محمودی اظهار داشت: این گروه ها با اعزام به مناطق محروم استان خدمات فرهنگی، اعتقادی، اجتماعی و عمرانی به مددجویان و محرومان ارائه می دهند.

وی با اشاره به کمک ۳۰۰ میلیون ریالی کمیته امداد شهرستان لردگان به اردوهای جهادی خاطر نشان کرد: این گروهها پس از ارزیابی و غربال مشکلات محرومان، آموزش و مشاوره های لازم را متناسب با نیاز آنان ارائه خواهند داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لردگان با اعلام یک ماهه بودن فعالیت گروه ها خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی در این مدت حضور در حال ساخت ۷ واحد مسکونی برای مددجویان و احداث ۶ سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم هستند.

محمودی یادآور شد: گروههای جهادی اعزامی به منظور لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تشکیل یافته است.

ارسال نظرات