نماینده مجلس در واکنش به دریافتی نجومی پزشکان در گفتگو با «بسیج»:
آزادی خواه گفت: چیزی که در بحث این دریافتی های نجومی مورد غفلت قرار می گیرد قانون مند بودن آنها است متأسفانه متولیان امر دریافت های غیر متعارف را به صورت قانونی پرداخت می کردند که کار بسیار خطرناکی است.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۷۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

احد آزادی خواه، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به معضل حقوق های نجومی پزشکان و عدم رسیدگی مسئولین گفت: بحث حقوق نجومی و دریافتی های غیر متعارف پزشکان به یک آسیب جدی و شوک بسیار خطرناکی برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شد.

وی افزود: چیزی که در بحث این دریافتی های نجومی مورد غفلت قرار می گیرد قانون مند بودن آنها است متأسفانه متولیان امر دریافت های غیر متعارف را به صورت قانونی پرداخت می کردند که کار بسیار خطرناکی است.

آزادی خواه تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ساده زیستی بنا شده و مقام معظم رهبری هم بر بحث مقابله با اشرافی گری تأکید کردند امروز با این اتفاقی که کشف شد و برخی از مسئولین ناشیانه از آن دفاع کردند قلب مردم را جریحه دار تر کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در قالب شفاف سازی دریافتی موضع خود را شفاف اعلام کرده است ما این طرح را در قالب دو فوریت آوردیم ولی متأسفانه یک فوریت آن تصویب شد تا از این فاجعه پیش نیاید کسانی که در این قضیه دست داشتند ظالم به مردم هستند و مردم از این گونه مدیران نفرت دارند.


ارسال نظرات