خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی با رویکرد آشنایی بانوان با عوامل مؤثر در طلاق در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۷۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معصومه ظهیری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به‌ضرورت توجه به علل طلاق اظهار داشت: در سال 94 طرحی مشترک میان امور بانوان استانداری و دانشگاه الزهرا با نام "عوامل تأثیرگذار نگرش طلاق در خانم‌های بین 15 تا 65 سال" منعقد شد که به بررسی ویژه این آسیب اجتماعی در قم می‌پردازد.

وی با بیان اینکه این طرح هم‌اکنون در مرحله بررسی داده‌ها قرار دارد، تصریح کرد: شناخت و بررسی عوامل مؤثر در طلاق به‌منظور کاهش یا توقف آمار طلاق در دستور کار امور بانوان و خانواده قرار دارد که با تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده به کاهش روند صعودی طلاق کمک می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با بیان ضرورت فراگیری مهارت‌های زندگی توسط بانوان، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی مهارت های زندگی در استان با رویکرد آشنایی بانوان با عوامل طلاق و پیشگیری از وقوع آن در40 پایگاه شهری و 20 پایگاه روستایی ازجمله در مساجد برگزار می‌شود.

ظهیری به تشریح کارگاه‌های آموزشی پرداخت و گفت: آموزش قبل از ازدواج شامل 9 جلسه آموزش خانواده، دو جلسه آموزش امداد و یک جلسه آموزش راه‌های پیشگیری از اعتیاد است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها