جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) روز سه شنبه 16 شهریورماه در سالن امام علی (ع) واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله سوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۷۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها روز سه شنبه 16 شهریورماه در سالن امام علی (ع) واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله سوار برگزار می‌شود.

گفتنی است سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی در جهت فرهنگسازی در جامعه است و اهداف اصلی از برگزاری این جشن‌ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، دوری از اسراف و تجمل گرایی، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است.

ماجرای ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)به ما می‌آموزد که ساده زیستی باید در تمام شئون زندگی جامعه و به خصوص ازدواج راه یابد و گرنه قید و بندهای اجتماعی در امر ازدواج که بیشتر نشأت گرفته از فرهنگ غیر اسلامی یا ساخته و پرداخته ذهن‌های کوتاه مادی و اشرافی است چون غل و زنجیر بر دست و پای جوانان و والدین آنها می‌افتد و بر فساد و نابسامانی‌های روانی و مشکلات اخلاقی می‌افزاید.

ارسال نظرات