خبرهای داغ:
آیت الله خاتمی با بیان اینکه سخن قرآن این است که مسلمانان نباید دشمنان خدا را دوست خود بگیرند گفت: آمریکا و رژیم‌صهیونیستی صحنه گردان و اتاق جنگ حوادث یمن و عراق و سوریه و دشمن اصلی مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۱۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
آمریکا در برجام بدعهدی کرد/
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کریم که در سالن همایش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد اظهار داشت: پیش از انقلاب، قرآن کریم در انزوای کامل بود اما به برکت انقلاب اسلامی قرآن به صحنه حاکمیت نظام اسلامی در آمد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و تلاش‌های امام خمینی (ره) قرآن رواج پیدا کرده است افزود: جلسات روخوانی و روان خوانی و قرائت قرآن کریم در مساجد و حسینیه‌ها برپا شده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه صدا و سیما به قاریان بومی بهای بیشتری بدهد، بیان کرد: مقام معظم رهبری چشم‌انداز ده میلیون حافظ قرآن را تعیین کردند و هزاران نفر حافظ قرآن نیز تاکنون تربیت شده‌اند که موضوع بسیار با ارزشی است.

استاد حوزه علمیه، طاغوت را ضد قرآن و سکولار دانست که معتقد به جدایی دین از سیاست بود تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب عاشق قرآن و قاری خوش صدای این کتاب الهی است و با همه توان در راه اجرای احکام قرآن تلاش می‌کند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: سخن قرآن این است که مسلمانان نباید دشمنان خدا را دوست خود بگیرند، آمریکا و رژیم صهیونیستی صحنه‌گردان و اتاق جنگ حوادث یمن و عراق و سوریه و دشمن اصلی مسلمانان هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری شعار مرگ بر آمریکا را شعاری دانست که ریشه در قرآن و فرهنگ قرآنی دارد و بیان کرد: در موضوع برجام هم شاهد بودیم که آمریکا بدعهدی کرد در حالی که وفاداری به عهد اصلی انسانی است و هر کسی هم که کارهای آمریکا را توجیه کند در همه جنایات این دولت شریک است.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب به مذاکره‌ کنندگان اعتماد داریم و سخن ما در بدعهدی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن است که این موضوع همواره اثبات شده و آمریکا به هیچ عهدی پایبند نبوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها