فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار خبر داد

خسارت 10 میلیاردی طوفان به شهرستان/ تمام امکانات سپاه به حال آماده باش در آمده است

فرمانده سپاه شهرستان فریدونکنار در گفتگویی کوتاه آخرین وضعیت شهرستان را پس از حادثه طوفان روز جمعه تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۲۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

سرهنگ خیرالله باقرزاده صبح امروز به خبرنگار ما گفت: با شناسایی افراد آسیب دیده در حال بررسی وضعیت و چگونگی رسیدگی به این آسیب دیدگان هستیم.

وی در ادامه افزود: در ساعات ابتدایی پس از حادثه با جلسه ای که با فرماندهان گردان امام حسین(ع) و بیت المقدس این شهرستان گرفته شد کلیه نیروهای این گردان ها در حالت آماده باش در آمده اند و آماده خدمت رسانی به نقاط شناسایی شده شدند.

باقرزاده خسارت ریالی طوفان به شهرستان فریدونکنار را 10 میلیارد ریاد برآورد کرد و گفت: به لطف خدا طوفان در این شهرستان خسارت جانی در بر نداشته و تلفات در حد طیور محلی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار در ادامه افزود: چیزی بالغ بر 16 هکتار از اراضی شالی این شهرستان آسیب دیده اند.

باقرزاده با اشاره به قطعی برق در برخی از نقاط شهرستان گفت: با پیگیری های به عمل آمده دو ژنراتور برق از سپاه استان به فریدونکنار برای تامین برق ارسال شد و پیگیری های لازم برای اتصال برق از شهرستان آمل انجام شد.

وی افزود: مهمترین مشکل شهرستان قطع آب شرب است که حدود 50 درصد از شهرستان با قطع آب شرب مواجه هستند.

این مقام مسئول گفت: با پیگیری هایی که به عمل آمده توانستیم 4 حلقه از 7 حلقه چاه شهرستان را راه اندازی مجدد کنیم و پیش بینی می شود که تا پایان امروز بتوانیم به کمک اداره آب مشکل قطع آب شهرستان را به کلی حل نماییم.

فرمانده سپاه فریدونکنار در پایان با اشاره به اینکه سپاه و بسیج همواره در امر خدمت رسانی به آحاد مردم آماده می باشد گفت: تمام توان و امکانات سپاه آمده برداشتن گره ای از مشکلات مردم است و این قول را به مردم شریف فریدونکنار می دهیم که پاسداران و بسیجیان شهرستان تا رفع کامل مشکلات حاصل از طوفان اخیر استراحت نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات
پر بیننده ها