نماینده مجلس نهم گفت:نام گذاری روز 23 تیرماه به عنوان روز گفتگو وتعامل سازنده با جهان اصلا مناسب نیست، مناسبترین نامی که می شود برای این روز انتخاب کرد، همان عهد شکنی و روز رسوایی وروشدن چهره شیطانی آمریکا علیه ایران است ...
کد خبر: ۸۷۳۹۱۳۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده، نماینده مجلس نهم  گفت: ما زمانی می توانیم در برجام ادعای توفیق کنیم و به عنوان یک برگ برنده و افتخار روی آن حساب کنیم که تمام تعهدات با طرف قرارداد ما انجام گرفته باشد و تمام تعهداتش را همانطور که ما دقیق عمل کردیم آن هم عمل کرده باشد.
این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه متاسفانه در قضیه برجام ما نسبت به آمریکا برد و باخت داشتیم، اظهار کرد: برنده قضیه آمریکا و باخت برای ما بود و دلیلش هم این بود که در این قرارداد آمریکا نه تنها به تعهداتش عمل نکرد بلکه تحریم های خودش راعلیه جمهوری اسلامی ایران افزوده است.
زارع زاده در ادامه افزود:  اگر ما از برجام به عنوان یک برگ برنده یاد کنیم، واقعا باختیم و دلیلش این است که در برجام طرف ما هیچگونه همکاری با جنبش عدم تعهد نشان نداد و حتی دهن کجی هم کرد.
این نماینده مجلس نهم گفت: اخیرا در انتخابات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بحث برجام به عنوان تنها چیزی که نقطه محور تهدید ایران است، مطرح شد.
وی با بیان اینکه نام گذاری روز ۲۳ تیرماه به عنوان روز گفتگو وتعامل سازنده با جهان اصلا مناسب نیست، تشریح کرد: مناسبترین نامی که می شود برای این روز انتخاب کرد، همان عهد شکنی و روز رسوایی وروشدن چهره شیطانی آمریکا علیه ایران است.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان تصریح کرد: پیش از این همه می گفتند ایران با آمریکا کنار نیامده است اما هم اکنون که ما برسر میز مذاکره نشسته ایم و همه دارایی خود را در مقابل آمریکا باختیم وعزت خود راسرمیز به قمار گذاشتیم، نمی شود امروز را روز افتخار آمیز دانست بلکه باید روز رسوایی چهره شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار نامگذاری کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات