همرزم جاویدالاثر احمد متوسلیان در گفت‌وگو با «بسیج»:
صادقی گفت: عملیات مرصاد، مهر تاییدی بر جنایت های منافقین بر علیه مردم کشورمان است و نباید مسئولان با سخنان خود، خواسته یا ناخواسته از این گروهک تروریستی حمایت کنند.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۵۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
قاسم صادقی همرزم جاویدالاثر احمد متوسلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به جنایت های منافقین در عملیات مرصاد گفت:  منافقین در دوران دفاع مقدس تحت حمایت آمریکا و صدام بودند و از هرگونه تلاشی برای ضربه زدن به کشورمان اجتناب نمی کردند.

وی افزود: منافقین در عملیات های مختلف در قالب بسیجی و نیروهای خودی، اطلاعات کسب می کردند و در سریعترین فرصت، آن را در اختیار رژیم بعث عراق قرار می دادند و از این راه باعث شهادت بسیاری از رزمندگان شدند.

صادقی با ابزار تاسف از برخی موضع گیری های اخیر مسئولان در خصوص منافقین گفت: برخی مسئولان خواسته یا ناخواسته حرف های آمریکا را به زبان می آورند و با نوع سخنان خود که بوی حمایت از منافقین می دهد، در صدد تطهیر این گروه ترریستی هستند اما نباید از یاد ببرند که ملت ایران هرگز جنایت های این گروه را از یاد نخواهند برد.

همرزم شهید دستواره تاکید کرد: عملیات مرصاد،مهر تاییدی بر جنایت های منافقین بر علیه مردم کشورمان است و اگر رزمندگان در مقابل آنها ایستادگی نمی کردند، این گروهک قصد رسیدن به تهران و آغاز مجدد عملیات های تروریستی را در سر می پروراندند اما به خواست خدا، این توطئه آنها نقش بر آب شد.
ارسال نظرات