خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قزوین خبر داد:

برگزاری دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج استان قزوین

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه قزوین از برگزاری دوره دو روزه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۶۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برگزاری دوره 2روزه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج استان اظهار کرد: دوره 2روزه تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج استان در روز های 14و15شهریورماه با حضور 279 نفر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران برگزار می‌شود.

این مسئول فرماندهان پایگاه‌های بسیج را در خط مقدم جبهه فرهنگی و سیاسی معرفی کرد و گفت:  فرماندهان پایگاه‌ها، خط مقدم جبهه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هستند و مسئولیت فرماندهی تعداد زیادی از بسیجیان را برعهده دارند.

وی در خصوص مکان برگزاری این دوره توضیح داد: دوره تربیت و تعالی فرمانده‌های پایگاه مقاومت بسیج استان همزمان در مرکز تداوم عقیدتی سیاسی و هم‌چنین در مرکز آموزش معاونت تربیت و فرهنگی پاسداری سپاه استان در حال برگزاری است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه با بیان هدف برگزاری این دوره تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر فرماندهان با مسائل مختلف نظیر تحکیم معرفت و بصیرت، تغذیه ولایت پذیری و ولایت مداری و ترویج هنجارهای دینی و اسلامی می باشد.

بهرامی در ادامه تشریح کرد: دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج استان طی دو روز و در نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و موضوعات مختلفی چون سبک زندگی اسلامی، جهاد، آسیب‌های استفاده از فضای مجازی، خانواده از منظر اسلام، دلایل و رازهای ماندگاری انقلاب و چالش‌های فراروی انقلاب در این دوره مطرح می‌شود.

بهرامی استفاده از اساتید مجرب در کلاس‌ها را از نقاط قوت این دورهدانسته عنوان کرد: در کلاس‌های آموزشی این دوره از اساتید مجرب استانی و اساتید قرآنی برای آموزش به فرماندهان استفاده شده است.

وی در ادامه به بیان زمان برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه پرداخت و اذعان کرد: روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه این مراسم با حضور حجت‌الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افتتاح گشت و همچنین ساعت هفده روز دوشنبه پانزدهم شهریور مراسم اختتامیه در حسینیه شهید مطهری سپاه استان برگزار خواهد شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان قزوین در خاتمه یادآور شد: در مراسم اختتامیه از فرماندهان نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان که در زمینه‌های ارتقاء سطح فرهنگی، دینی و بصیرتی فعالیت بیشتری داشته‌اند تجلیل به عمل خواهد آمد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار