فرماندار شهرستان ابهر:

لزوم مشارکت شهرداران، دهیاران و شورا های اسلامی شهر و روستا در بازگشایی مدارس

باید همه بخصوص شهرداران، دهیاران و اعضای شورا های اسلامی با تعامل مدیران مدارس زمینه حضور بانشاط و شاداب دانش اموزان و اغاز سال تحصیلی جدید را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان ابهر در همایش مشترک شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه دو سوم در آمد شهرداری ها از ارزش افزوده تشکیل می شود، گفت: باید اعتبارات به درستی هزینه شود و همه ما وظیفه داریم پولی را که به ما می دهند در چارچوب و طبق برنامه جلو ببریم.

ایمانی با بیان اینکه عامل مشکلات کشور بی تدبیری است اظهار کرد: بعد از ۳۵ سال تراز تجاری ایران مثبت شده است یعنی صادرات بیشتر از واردات شده است.

وی اظهار داشت: صادرات در زمینه ماشین آلات و اقدامات اساسی انجام شده است که در کشور نمی توان تولید کرد.

فرماندار ابهر با بیان اینکه امروزه باید در انجام پروژه در روستاها و شهرها دقت کرد افزود: امروز باید به پروژه هایی که در روستاها و شهر ها انجام می شود باید فکر کرد و دقیق تصمیم گرفت.

ایمانی با بیان اینکه دو سوم در آمد شهرداری ها از ارزش افزوده تشکیل می دهد تصریح کرد: باید به درستی هزینه شود و همه ما وظیفه داریم پولی را که به ما می دهند در چارچوب و طبق برنامه جلو ببریم.

وی با بیان اینکه ۸۸ درصد خانوار روستایی شهرستان ابهر از نعمت گاز برخوردارند، تاکید کرد: ۹۲ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ابهر از نعمت گاز برخوردار شدند.

فرماندار ابهر در ادامه خاطر نشان کرد: در پروژه های روستایی و شهری باید پیوست فرهنگی و نظارتی به آن اضافه کرد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در همایش مشترک شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ابهر گفت: باید همه بخصوص شهرداران، دهیاران و اعضای شورا های اسلامی با تعامل مدیران مدارس زمینه حضور بانشاط و شاداب دانش اموزان و اغاز سال تحصیلی جدید را فراهم نمایند.

مدیر اموزش و پرورش ابهر در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزش و پرورش ابهر در دولت تدبیر و امید خاطر نشان ساخت: این دولت در بخش عدالت آموزشی خدمات بی نظیری را در روستاها داشته تا جایی که در سال تحصیلی گذشته در منطقه یک مدرسه تک دانش اموزی داشتیم.

ارسال نظرات