خبرهای داغ:
سركشي فرماندهان بسیج خانواده حادثه دیده در سیل استان گلستان ؛

بسيج در تمام عرصه ها نقش حساس واستراتژيكي دارد

فرمانده حوزه محمد رسول الله در در مراسم ختم یکی از خانواده‌های داغ دار گفت:امروز بسيج و سپاه مايه ي دل گرمي مردم مي باشد و ما بايد اين دستاورد را حفظ نماييم .
کد خبر: ۸۷۳۹۱۹۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، عابد ستاري فرمانده حوزه روستايي محمد رسول الله  در مراسم ختم خانواده مرحوم آغ اظهار کرد : امروز بسيج با داشتن پايگاه هاي متعدد در تمام نقاط شهرستان و روستا هاي دور افتاده و به همت تمام اهالي روستا كه در بسيج عضويت دارند به كمك هم وطنان، هم شهري ها و هم روستايي هاي خود مي شتابند و زود تر از هر ارگان و نهادي در بحث امداد رساني و كمك به مردم حضور دارد .

وی افزود:ما امروز از ظرفيت بسيج در تمام زمينه ها مي توانيم استفاده كنيم و باعث پيشرفت كشور، استان و شهر خود گرديم .
فرمانده حوزه روستايي محمد رسول الله در ادامه بیان داشت: خانواده آغ يكي از خانواده هاي بسيجي روستاي آق لر از توابع بخش قازانقايه ( پاليزان ) بود كه متاسفانه در سيل گرفتار گرديد و سه نفر از خانواده ايشان در اين سيل جان باختند .
 
ستاری اذعان کرد: سيل صبح روز جمعه در اين منطقه بر اثر رگبار شديد باران جاري گرديد و ساعت 7 صبح  سه نفر از خانواده آغ مرحوم نادر آغ  45 ساله و همسرايشان  و فرزند 21 ساله ايشان در اين سيل گرفتار گرديدند و جسد آنها در چندين كيلومتري قازانقايه توسط بسيجيان و اهالي مردم پيدا و در همان روز دفن شدند .

وی خاطر نشان كرد : ما در روستا آق لر كه يكي از محروم ترين روستا هاي شهرستان مراوه تپه و داراي 50 خانوار مي باشد پايگاه مقاومت بسيج حمزه سيدالشهداء را افتتاح كرده ايم و در هر لحظه مي بايست به بسيجيان و مردم اين روستا خدمت رساني كنيم و امروزنیز در این حادثه از توان بسيج و سپاه جهت کمک به مردم سیل زده استفاده نمودیم چرا که امروز این ارگان مايه ي دل گرمي مردم مي باشد و ما بايد اين دستاورد را حفظ نماييم .
ايشان در پايان از مسئولين دست اندركاران خواست كه با توجه به نداشتن راه مناسب اين روستا كه از بستر رودخانه گذر مي نمايد و با توجه به طرح كوچ اين روستا ، نسبت به اين خواسته اهالي روستا رسيدگي و هر چه زودتر اقدامات موثر را اتخاذ نمايند .

خبرنگار افتخاري بسيج محمدرضا شريفي

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار