مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: با ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر دین اسلام زنده می ماند و باید همه ما در زنده نگاه داشتن این دو فریضه؛ بسیار کوشا باشیم.
کد خبر: ۸۷۳۹۲۶۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

حجت الاسلام ابوتراب بهرامی روز یکشنبه در کمیسیون امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان که در سالن جلسات ستاد فرماندهی در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: امربه معروف و نهی از منکر قوانین پذیرفته شده اسلامی را ضمانت می کند که متاسفانه اجرای این دو واجب در نزد برخی از مردم ضعیف شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات جهان در شرایط کنونی عدم توجه افراد در امر به خوبی و نهی از بدی ها است که زائیده این بحث به وجود آمدن روحیه توحش در جهان امروزی ، ظهور داعش و گروه های خون آشام دیگر است.

حجت الاسلام بهرامی بیان داشت: باید روش و ساختارهای عملی و عقلی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به افراد آموزش دهیم چرا که اجرای صحیح آن موجب مقبولیت و مشروعیت همگان است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، برپایی نماز، پرداخت زکات و از همه مهمتر احیاء امر به معروف و نهی از منکر را از نشانه های حکومت حق و عدل عنوان کرد.

وی ابراز داشت: در سازمان نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شده و ما باید در اجرای آن جدی تر بوده و ممارست داشته باشیم.

حجت الاسلام بهرامی امر به معروف و نهی از منکر را رمز اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: رعایت این امر موجب می شود که انسان در همه امور زندگی دستورات دینی را رعایت کند و همچنین به واسطه آن یک نظارت کلی در جامعه ساری و جاری می شود.

ارسال نظرات