جانشین سپاه آمل در گفتگو با بسیج:

خسارت ده میلیاردی برآورد اولیه طوفان در آمل/ جان سپردن امدادگر حادثه طوفان در آمل

عیسی زاده در خصوص برآورد ریالی خسارت حادثه اخیر گفت: بیشتر خسارت در این مناطق خرابی دیوار خانه ها، کنده شدن سقف، شکسته شدن درختان و تیر های برق بود که حدود ده میلیارد برآورد می شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۲۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار بهروز عیسی زاده در گفتگو با بسیج مازندران  در خصوص آخرین وضعیت حادثه طوفان روز جمعه در آمل گفت:  از صبح جمعه  به همه فرماندهان نواحی و پایگاههای تابعه اعلام آماده باش دادیم  تا در صورت نیاز  به کمک حادثه دیده گان احتمالی بشتابند.
 جانشین فرمانده سپاه آمل شکسته شدن و سرنگونی درختان بر خیابان ها و روی سقوف منازل شهروندان، تخریب دیواره های مسکونی، افتادن تیر های برق و قطع سراسری برق و آب را از مهمترین حادثه  طوفان در شهرستان خواند.
عیسی زاده بیشترین خسارت طوفان در سطح شهرستان را متوجه بخش های دابو دشت و دشت سر آمل دانست و ادامه داد: با بروز حادثه در این مناطق فرماندهان حوزه ها و پایگاههای نزدیک بلا درنگ برای امداد رسانی وارد این دو بخش شدند و عملیات امداد رسانی را آغاز کردند.
 وی همکاری تلاشگران بسیجی به عنوان نیروهای ادارات برق و آب را در امداد رسانی مناطق آسیب دیده قابل تحسین خواند و اظهار کرد: در اثنای خدمات رسانی به حادثه دیدگان طوفان و سیل در آمل، متاسفانه یکی از خدمتگزاران زحمت کش برق شهرستان دچار برق گرفتگی و فوت گردید.
این مقام مسئول در سپاه آمل با بیان اینکه چندین مورد آبگرفتگی در کارخانجات شالیکوبی رخ داده است یادآور شد:  سیل و طوفان  کشاورزان شهرستان را حتی در شالیکوبی ها هم تهدید کرد و با تدابیر فرماندهان و تلاش بسیجیان مجاهد کیسه های شالی به مکان مناسب جابجا شد تا خسارت کمتری به شالیکوبی ها و کشاورزان وارد گردد.
 
 عیسی زاده در خصوص برآورد ریالی خسارت  حادثه اخیر گفت: بیشتر خسارت در این مناطق خرابی دیوار خانه ها، کنده شدن سقف، شکسته شدن درختان و تیر های برق بود که حدود ده میلیارد برآورد می شود.
 وی تاکید کرد: با تلاش بسیجیان سپاه و بسیج و همکاری و پا به کار بودن نیروهای متعهد در ادارات برق شبکه روشنایی مناطق آسیب دیده ظرف 24 ساعت به حالت اولیه بازگشت. 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها