خبرهای داغ:
رهبر معظم انقلاب صبح امروز در سفری سرزده به زیارت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال کاشان و امام زاده آقا علی عباس بادرود رفتند.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، داود کاظمی مدیر داخلی آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد علیهما السلام گفت: رهبر معظم انقلاب حدود ساعت ۱۱ صبح امروز با اتوبوسی به آستان وارد شدند و حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای را در آستان حضور داشتند و ضمن زیارت، نماز به جا آوردند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه ایشان سرزده آمده بودند کسی در آستان امامزاده حضور نداشت و تصویری از حضور ایشان در امامزاده ثبت نشد.

همچنین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای صبح امروز به صورت سرزده به آستان مقدس امامزاده واجب التعظیم، حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال کاشان شرفیاب شدند.

به گفته منابع مطلع آستان مقدس، این سفر که بدون اطلاع قبلی مسئولین آستان انجام شد، بدون تشریفات و هیئت همراه صورت گرفت و رهبر معظم انقلاب به همراه فرزند خود در این آستان حضور یافتند.

در حاشیه این شرفیابی رهبر انقلاب، خادمین آستان و معدودی از زائرین حاضر در حرم مطهر مورد تفقد معظم له قرار گرفتند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از سالیان دور به طور مستمر جهت زیارت این سفیر ویژه امام معصوم، به منطقه کاشان سفر و عرض ارادت می کنند.

امامزاده آقا علی عباس در ۳۸ کیلومتری شمال غربی مرکز شهرستان نطنز در منطقه بادرود واقع شده است.

منبع:خبرگزاری صاحب نیوز
ارسال نظرات
پر بیننده ها