نماینده مقام معظم رهبری در مرکز مازندران با انتقاد از عملکرد مسئولان گفت: وقوع خسارت جانی و مالی به حادثه دیده گان طوفان و سیل در مازندران مسئله اقتصاد مقاومتی نیست که در باره اش شعار داده و عملی نشود. باید تلاش کرد تا خسارت برای مردم بی اثر شود و تبعات آن باقی نماند.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۵۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران با اشاره به خسارت های طوفان چند روز گذشته در گفتگو با خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: وقایع اخیر، اتفاقات ناگوار متاثر از طوفان، باد و باران  در بعضی از شهر های مازندران مایه تاثر و تاسف است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: خدای تبارک و تعالی  بوسیله بلایای آسمانی و زمینی همواره هشدار هایی به حادثه دیدگان و اطرافیان  می دهد و در واقع لطفی می دهد  که هرچه دهد شیرین بود.
 
 امام جمعه ساری با اشاره به جان باختن 9 هموطن از استانهای مازندران و گلستان در حادثه اخیر طوفان و سیل، خسارت جانی را جبران ناپذیر خواند و برای بازماندگان حادثه جانی ضمن عرض تعزیت و تسلیت  مسئلت جزای خیر از جانب حضرت حق کرد.
 
آیت الله طبرسی در ادامه تسلیم شدن در برابر خسارت جانی را چاره ندانست و در خصوص خسارت مالی گفت: مسئولین و دولتمردان برای جبران خسارات وارده به مردم  باید همه سعی و تلاش خود را به مرحله عمل به موقع برسانند، زیرا این مسائل با شعار، نمایش و انعکاس تصاویر حل نمی شود.
 
نماینده مقام معظم رهبری در مرکز مازندران با انتقاد از مسئولین در عدم اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی  خاطر نشان کرد:  وقوع خسارت جانی و مالی  و جبران حادثه دیده گان طوفان و سیل  در مازندران مسئله اقتصاد مقاومتی نیست که در باره اش شعار داده و عملی نشود  لکن باید تلاش کرد  تا خسارت برای مردم بی اثر شود  و تبعات آن باقی نماند.
 
ایت الله طبرسی با اشاره به فعالیت صادقانه و مخلصانه بسیجیان و پاسداران در ارائه خدمات به مردم و آسیب دیدگان،  از عدم اطلاع رسانی  به جامعه  و مسئولان ابراز نگرانی کرد و گفت:  از جمله وظائف روسای جمهور  رسیدگی به وضع مردم و درماندگان است، لذا از ریاست جمهور که نماینده ویژه اش را به منظور بررسی خسارت مازندران به استان اعزام کرد تشکر دارم  که این کار خوب، انسانی و خدایی است و انتظار می رود تا واقعا به داد مردم برسند  و به چند شعار و حرف  اکتفا نکرده و نسبت به مردم بی تفاوت نباشند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود:  الحمدالله سپاه و بسیج  که از نیروهای انقلابی و صدیق نظام انقلاب اسلامی هستند در مواقع نیاز و کمک رسانی به مردم  از جمله حادثه سیل سال های قبل بهشهر، بحران برف سال 92 غرب استان و واقعه سیل و طوفان 120 کیلومتری اخیر در مازندران، نشان دادند که به خوبی می درخشند.

 وی با بیان  اینکه رد پای سپاه و بسیج در مواقع نیاز های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و فعالیت های انسان دوستانه دیده می شود اظهار کرد: سپاه و بسیج در همه حوادث با بهره گیری از همه امکانات و تجهیزات برای خدمت رسانی به جامعه انقلاب اسلامی  وارد می شود و شایسته است تا مسئولین دستگاههای اجرایی، این ظرفیت را فرصتی برای همکاری  در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به جامعه  برای رفع مشکلات و تامین رفاه، امنیت و آسایش مردم  بدانند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به ایجاد صدمات به واحد های تولیدی، خودرو ها، منازل، منابع آب، برق و ... در استان و اتخاذ مصوبات در استان و سطح کشور برای ترمیم و جبران خسارت گفت:  اگر واقعا توسط مسئولین اجرایی کشور، استان و شهرستان ها، تصمیماتی برای جبران خسارت حادثه دیده گان مصوب شد،  شایسته است در اسرع وقت و به موقع اقدامات عملی انجام گیرد، تا آلام مردم  حادثه دیده  استان  تا حدودی کاسته شود. 
 
   
ارسال نظرات
پر بیننده ها