حیدر رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه کشاورزان و مهندسان کشاورزی انقلابی، عزل شده‌اند افزود: افرادی مدیریت می‌کنند که بنا به آرای مصلحت اندیشان بر کرسی مسوولیت نشسته و موجب واپس گرایی کشاورزی را فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۵۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

 حیدر رحیم‌پور ازغدی نویسنده منتقد انقلابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ساختار غیر انقلابی ادارات دولتی، اظهار داشت: ساختار اداری ارث شوم برگرفته از دشمنان دوران قجرها و پهلوی‌های خود باخته است که برای تمدن ما آفریده اند و مناسب انقلاب اسلامی نیست و در چنین انقلاب با دوران درخشانی، رشته کشاورزی و دامداری ما واپس‌گرا بوده و مردمان رشته خاکستر نشین گشته‌اند.

وی با بیان اینکه کشاورزان و مهندسان کشاورزی انقلابی، عزل شده‌اند افزود: دولتمردان این افراد زحمتکش را به حاشیه کشانده و امروز در گوشه‌ای خون دل می‌خورند و افرادی در رأس مدیریت می‌کنند که بنا به آرای مصلحت اندیشان بر کرسی مسوولیت نشسته  و موجب نابسامانی کارها و واپس گرایی شده اند.

رحیم‌پور ازغدی بیان داشت: باید افراد انقلابی در عرصه‌های اقتصادی فعالیت کنند و اگر غیر این باشد چه بر سر امام و امت و انقلاب می‎آید و از همین روست که کشاورزی و دامداری ما، از کشاورزی و دامداری جهان عقب افتاده است هر چند این آشکار را پنهان کنیم، هرگاه عمرو عاصی بر دوش ابوموسایی  برود می‌تواند میوه‌های رسیده درختان ارزش را بچیند!

ارسال نظرات