خبرهای داغ:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ؛

آل سعود با خارج شدن از مدار دین اسلام، اصول اسلامی و انسانی را کاملاً زیرپای گذاشته است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت:آل سعود با خارج شدن از مدار دین اسلام ، ارزشها و اصول اسلامی و انسانی را کاملاً زیرپای گذاشته است.
کد خبر: ۸۷۳۹۴۵۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶
نجیب اله تاری : امسال درد بزرگی برسینه همه ایرانیان عزیزمان سنگینی می کند و آن مواجهه با کارشکنیها و خیانتهای آل سعود و دولت عربستان است که در یک بازی کودکانه دهها هزار ایرانی مسلمان را از زیارت خانه امن الهی محروم نموده.

به گزارشخبرگزاری بسیج از گرگان،نجیب اله تاری؛ با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام و موسم حج قرار داریم و اعیاد بزرگ جهان اسلام قربان و غدیر را پیش روی ، اظهار کرد:امسال درد بزرگی برسینه همه ایرانیان عزیزمان سنگینی می کند و آن مواجهه با کارشکنیها و خیانتهای آل سعود و دولت عربستان است که در یک بازی کودکانه دهها هزار ایرانی مسلمان را از زیارت خانه امن الهی محروم نموده است.
وی با اشاره به حادثه غمباری که در ایام حج سال گذشته برای حاجیان اتفاق افتاد و جهان اسلام را عزادار ساخت گفت : اندیشه پلید نامحرمان آل سعود تقدس حریم‌ها و حرمت‌های اصیل انسانی را ناجوانمردانه شکستند و در مقابل وجدان‌های بیدار تمامی مردم دنیا با بی عرضگی تمام نه تنها هیچگونه مراقبت و حمایتی از حجاج مظلوم نداشتند بلکه با اقداماتی غیر انسانی موجبات حدوث این واقعه را برنامه ریزی کردند و با بی‌ادبی‌ و گستاخی تمام ، بی‌مهابا از پذیرفتن تقصیر شانه خالی نمودند .
نجیب اله تاری با اشاره به برخی دیگر از خیانتهای آل سعود بیان داشت: آل سعود با خارج شدن از مدار دین اسلام ، ارزشها و اصول اسلامی و انسانی را کاملاً زیرپای گذاشته و با کنار نهادن اهمیت مسأله فلسطین و قدس شریف برای خارج نمودن رژیم جعلی اسرائیل از بحران ، ماهیت پلید خود را آشکار ساخت تا شاید بتواند در کنار صهیونیست ها ، موج بیداری اسلامی را سرکوب نماید ـ غافل از اینکه بیداری اسلامی از برکات خون شهیدان است ـ که به شهادت رساندن شیخ نمر و صدور حکم اعدام برای برادر 17ساله است نمونه ای از این جنایت است
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطر نشان ساخت :این رژیم سفاک با پشتیبانی گسترده از گروه های تکفیری در عراق و سوریه به مقابله با جریان های اسلامی در کشورهای خاور میانه می پردازد ، و در حالی که یک چهارم مردم عربستان در فقر به سر می برند ، همچنان به حمایت تحریک آمیز از گروهک تروریستی منافقین در گوشه کنار دنیا ادامه می دهد .
وی یادآور شد : عربستان به دنبال تقویت گروه های نامشروعی همچون داعش است و با حمایت همپیمانان پلیدش همچون اسرائیل ، آمریکا و برخی سران کشورهای عربی پس از ناکامی ¬های گسترده در سوریه و عراق و رسوایی ناشی از بیهودگی حمایت¬ های مالی و تسلیحاتی از تروریست ¬های تکفیری، با حمله به شیعیان یمن بی رحمانه دست به کشتار مردم بی گناه و زنان و کودگان یمنی می زند و خوی وحشیگری خود را اینچنین به نمایش گذارده است . در همه مواردی که عنوان شد و برشمردیم تا کنون نشانی از ندامت و پوزش و پرداخت غرامت از سوی عربستان را شاهد نبودیم .
نجیب اله تاری ابراز امیدواری نمود ؛ خون شیخ نمر ها و مظلومین در آینده ای روشن و نزدیک خاندان سلطنتی آل سعود را به سزای اقدامات و جنایات وقیحانه خود خواهد رساند و این رژیم سفاک را سرنگون خواهد سخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار