آیه الله طبرسی در جمع پاسداران ستاد بازسازی واقعه غدیر:
آیه الله طبرسی: بعد از واقعه غدیر دو قرائت از اسلام جاری شد اول قرائت غدیری و دوم قرائت ثقفی که مردم را به سه دسته ولایت پذیر ، ولایت گریز و ولایت ستیز تبدیل کرد
کد خبر: ۸۷۳۹۴۷۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار جمعی از پاسداران مسئول در ستاد اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم  با بیان اینکه غدیر یعنی عدالت و مساوات، اظهار کرد: مازندران در علوی بودن پیشتاز بوده و باید با بازسازی غدیر در شعار و شعور علی (ع) را از غربت دور کنیم.

وی با بیان اینکه دهه اول ذی الحجه به تعبیر قرآن ایام الله است و مناسبت های آن را تبریک و تسلیت می گویم، یکی از امتیازات ذی الحجه را وقوع غدیر خم در این ماه دانست و گفت: این واقعه تاریخی در آخرین حج پیامبر (ص) به سرزمین غدیر شرافت بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان در تشریح واقعه غدیر، تصریح کرد: بعد از واقعه غدیر دو قرائت از اسلام جاری شد اول قرائت غدیری و دوم قرائت ثقفی که مردم را به سه دسته ولایت پذیر ، ولایت گریز و ولایت ستیز تبدیل کرد.

طبرسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تکرار واقعه غدیر بود، اظهار کرد: استکبار شیعیان را تحت فشار می گذارد چون شیعه منطق دارد و ظلم ستیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها