امام جمعه شهرستان سیریک گفت: ازدواج نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده در جامعه و اجتماع و مهمترین راه سالم سازی جامعه از فساد است و ازدواج عاملی برای نجات از آلودگی، نجات از تنهایی و سببی برای بقای نسل انسان ها ست که خودداری از آن همیشه سبب ایجاد بی تعادلی، نابهنجاری رفتاری و فساد شخصیت و حتی بیماری جسمی می شود و بهترین و بالاترین نعمت خداوند برای هر زن و مرد است.
کد خبر: ۸۷۳۹۴۷۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری امام جمعه شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان اظهار کرد: ازدواج یکی از فریضه های مهم جامعه اسلامی است که مهمترین راه درمان و مداوای فساد در جامعه است و مهمترین علت عدم ایجاد ازدواج های آسان در جامعه را سخت گرفتن مهریه ها و هزینه های ازدواج دانست.

وی افزود: اسلام دین رحمت و مغفرت الهی است و ازدواج یکی از نعمت های ارزشمند الهی است که خداوند برای ایجاد و برقراری و تکمیل کننده دین اسلام ازدواج و پیوند زناشویی را یکی از عامل های مهم آن می داند.

حجت الاسلام صفایی حائری ابراز کرد: ازدواج های آسان یکی از پل های توسعه زندگی هر پسر و دختری است و چشم ام چشمی در جامعه امروزه را یکی از معضلات بزرگ راه ازدواج برای خانواده ها تبدیل شده است.

امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: یکی از بدترین کالاهای قاچاق شهرستان که باعث بروز فساد و ایجاد معضلات و ناهنجاری های اجتماعی شده را ورود بیش از حد مشروبات الکلی به داخل جامعه دانست که توسط نیروهای انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ هزار انواع قوطی مشروبات الکی به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی حائری یادآور شد: بد عهدی های امریکا و کشورهای غربی برای ما ایرانیان چیز تازه و نوه ای نیست امریکا و غرب همیشه برای ملت ایران یک شیطان بزرگ است که همیشه سعی و تلاش دارد با حقه و حیله و عوام فریبی و بزرگ نمایی از یک طرف خودش را حامی اصلی حق و دمکراسی و از طرفی بزرگ ترین جنایت و خیانت را بر علیه ملت ایران به وجود آورد.

وی با اشاره به بازدید و دیدار مقام معظم رهبری از نمایشگاه و تاسیسات وزارت دفاع و لزوم اهمیت توجه به توانمندی های دفاعی کشور برای دفاع در برابر دشمنان اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه های اصلی معظم له توجه و رسیدگی به مسائل فرهنگی، مبارزه با قاچاق، حمایت و پشتیبانی از کالاها و تولیدات داخلی و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدات داخل و ایجاد اشتغال است.

ارسال نظرات