دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت:

ضرورت امحاء برای پیشگیری از قاچاق

علی اکبر زارعی گفت:امحاء و آتش زدن کالاهای قاچاق جدّیت و قاطعیّت نظام در برخورد با این پدیده شوم و مخرب و بالا بردن اعتماد عمومی جامعه را به همراه داشته است.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۱۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،علی اکبر زارعی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز  با اشاره به اینکه فلسفه مبارزه با قاچاق جلوگیری از ورود آن به چرخه بازار داخلی است،گفت:اگر این کالاها روانه بازار شود عملا با موضوع مبارزه با قاچاق تضاد جدی خواهد داشت.

وی در خصوص امحای کالای قاچاق نیز تصریح کرد:طبق آیین‌نامه ابلاغی مواد ٥٥ و ٥٦ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تمام کالاهای قاچاق مکشوفه یا باید از کشور خارج  یا به وسیله دستگاه‌های ذی‌ربط امحاء شود و براساس تأکیدات قانونی هیچ دستگاهی اجازه باز توزیع این کالاها را در کشور ندارد.

زارعی درپایان تاکید کرد:امحاء و آتش زدن کالاهای قاچاق جدّیت و قاطعیّت نظام در برخورد با این پدیده شوم و مخرب و بالا بردن اعتماد عمومی جامعه را به همراه داشته است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز گفت:امحاء کالاهای قاچاق بایدطبق آیین‌نامه ابلاغی بوده وعدم رفتار گزینشی وتکرار در این امر را می‌طلب
تا در نتیجه آن رونق تولید وتجارت داخلی را شاهد باشیم.


ارسال نظرات