نشست عاشقان ولایت درشهرتازه کندپارس آبادبرگزارشد

نشست عاشقان ولایت باحضورمسئولین فرهنگی اجتماعی پایگاههای تابعه حوزه مقاومت بسیج قدس برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۳۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، نشست عاشقان ولایت باحضورمسئولین فرهنگی اجتماعی پایگاههای تابعه حوزه قدس ناحیه پارس آباددرمسجدعباسیه این شهربرگزارشد.

فرمانده حوزه قدس دراین نشست اظهارکرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروزه به‌وسیله جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی دارد و یکی از وظایف بسیج، مقابله با توطئه دشمنان در حوزه جنگ نرم و رسانه است.

وی افزود: یکی از نشانه های عزت و قدرت ولایت مداری است و درطول تاریخ بشریت نیز هر عزتی دیده می شود در پرتو ولایت مداری بوده است.

حجت الاسلام احمدی روحانی مستقرشهرتازه کند بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر نیروی عظیم و مردمی بسیج نبود، در مقابل دشمنان گوناگون آسیب‌پذیر بودیم، لذا همان‌طور که در دوران جنگ نظامی بسیجیان نقش خود را به‌درستی ایفا کردند، امروز نیز باید در حوزه جنگ نرم فعال باشند.

وی با بیان اینکه آگاهی بسیج باید آنقدر بالا باشد که مانع نفوذ دشمن شود خاطرنشان کرد:زیرا که دشمن با نفوذ می تواند تفرقه بیافکند و راه نفوذ دشمن در حال حاضر ماهواره و رسانه ها و نشریات و غیره است . دشمن هر کجا که ضرورت ایجاب کند به آن طرف می رود و مقابله با نفوذ دشمن در عصر حاضر ضروری به نظر می رسد.

 
 
  خبرنگار: محمد جنگی
ارسال نظرات
آخرین اخبار