خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تحول فرهنگی موجب ثمربخشی اقتصاد مقاومتی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز گفت: تحول فرهنگی بین مصرف کننده و تولید کننده عامل ثمربخشی اقتصاد مقاومتی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۴۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام  حسن کاملی فر با اشاره به رهنمود ها و تشریح برنامه اقتصادمقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: نهادینه کردن فرهنگ درست مصرف در جامعه در ایجاد اشتغال، تولید و مصرف کالا نقش بسزائی دارد.

وی با اشاره به نکات مثبت نظام جمهوری اسلامی و در راس آن به جایگاه ولی فقیه اشاره  و بیان کرد: بی شک رهنمودهای امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و پشتیبانی مردم عامل موفقیت و هراس دشمنان شده است.

وی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و حساب بردن دشمنان و دوستان را از نظام جمهوری اسلامی نمونه دیگری از نکات مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز شاهد ایجاد رعب و وحشت تروریست ها در کشورهای همسایه هستیم در حالی که کشورمان در سایه عنایات خداوند متعال و راهنمائی رهبر انقلاب و قدرتمندی نیروهای امنیتی در امنیت و اقتدار به سر می برد.

  حجت الاسلام کاملی فر نقش جوانان انقلابی و مردم را در نظام مهم خواند و خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و رزمندگان و تلاش جوانان در عرصه های علمی نیز به موفقیت های چشمگیری رسیده ایم چنانکه در زمینه های علمی، پزشکی و ... حرف زیادی را برای گفتن داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها