واگذاری ۲۰۰ جایگاه دولتی عرضه سوخت به ارزش تقریبی ۲ هزار میلیارد تومان از ابتدای دولت یازدهم در برنامه واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۵۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: پاکت های مزایده جایگاه های سوخت استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، خراسان رضوی، چهار محال و بختیاری، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قم، هرمزگان و همدان فردا (پانزدهم شهریورماه) در سازمان خصوصی سازی بازگشایی می شود.

محمدرضا مظلومی افزود: سازمان خصوصی‌سازی، واگذاری جایگاه‌ های عرضه سوخت را در برنامه کاری خود قرار داده  و هم اکنون 109 باب جایگاه برای فروش گذاشته شده که پیشنهاد می کنیم شرکت های صاحب صلاحیت (برند) و هموطنانی که آشنایی با توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی دارند، وارد این عرصه شوند و  در این مزایده شرکت کنند.

به گفته وی، هر جایگاه عرضه سوخت بر اساس متراژ و موقعیت مکانی با نرخ متفاوتی پیشنهاد شده است ولی قیمت ها به گونه ای تنظیم شده که مورد استقبال متقاضیان قرار گیرد.

واگذاری 200 جایگاه دولتی عرضه سوخت به ارزش تقریبی 2 هزار میلیارد تومان  از ابتدای دولت یازدهم در برنامه واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی قرار گرفته است.

ارزش پایه واگذاری 109 جایگاه سوخت 700 میلیارد تومان اعلام شده که با اصلاح قانون واگذاری ها شرایط برای خریداران آسان شده و متقاضیان ملزم به پرداخت 30 درصد نقدی و 70 درصد اقساط دو ساله هستند.

ارسال نظرات