در هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان اردبیل:

"شهرداری گلشهر نمین" بر میهمان خود غلبه کرد

تیم شهرداری گلشهر نمین در بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان اردبیل در حالی دو بر صفر در مقابل کشاورز آلنی مشگین شهر به پیروزی رسید که همراه با حواشی تأمل برانگیزی بود.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۰۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، تیم شهرداری گلشهر نمین توانست در یکی از بازی‌های هفته دوم با نتیجه دو بر صفر تیم کشاورز آلنی مشگین شهر را مغلوب خود کند که گل‌های این بازی را فرهاد فرهنگ در دقیقه هشت و میثم همتی در دقیقه 70 به ثمر رساندند.

بازی هفته اول تیم شهرداری گلشهر نمین و اکباتان اردبیل نیز لغو شده و به روز دوشنبه 15 شهریورماه معوق شد.

بهترین بازیکن بازی اسلام سروقامت دروازه بان اردبیلی و با تجربه تیم شهرداری گلشهر نمین بود که توانست با مهار یک پنالتی و موقعیت‌های متعدد مهاجمان کشاورز آلنی‌، به این عنوان دست یابد.

سرمربی تیم شهرداری گلشهر نمین پس از پیروزی برابر نماینده مشگین شهر در گفتگو با خبرنگار شکوه فرهنگ اظهار کرد: در ابتدا از حامیان مادی، معنوی و تماشگران تیم تشکر می‌کنم که همیشه پشتیبان ما هستند.

رضا وفایی گفت: این هنوز ابتدای کار بوده و امیدواریم با کار کردن روی نقاط ضعف آنان را پوشش دهیم و انشاالله با دعای خیر مردم امسال به لیگ کشوری صعود کنیم.

بازی با برتری نماینده نمین پایان یافت اما بازی حواشی خاصی داشت که جدا از توجه نیست.

در ابتدا بازی با 30 دقیقه تاخیر به علت حضور نداشتن عوامل نیروی انتظامی و کادر پزشکی آغاز شد.

به علت حضور دیرهنگام آمبولانس در نیمه دوم مسئولان برگزاری به ماشین نعش کش قانع شدند و پس از تماس های مکرر به شهرداری ماشین حاضر و به محل مسابقه انتقال یافت تا سوت بازی زده شود .

بازیکنان نمین موقعیت های تک به تک بسیاری را از دست دادند که در صورت به ثمر رساندن آنان با تفاضل گل بیشتر پیشتاز می‌شدند.

در نیمه دوم خطایی روی مهاجم کشاورز آلنی مشگین شهر در محوطه جریمه انجام شد که کمک داور برای آفساید پرچم زد اما داور آنرا ردکرده و پنالتی گرفت که شبهه بزرگ بازی را ایجاد کرد.

اسلام سروقامت دروازه بان 40 ساله تیم شهرداری گلشهر نمین ضمن مهار پنالتی با درخشش خود توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

همچنین مسئولان انتظامی شهرستان جهت تامین امنیت مسابقات ضمن دریافت مدارک سرپرست تیم شهرداری گلشهر نمین از این تیم برای حضور در هر بازی مبلغ دو میلیون و500 هزار ریال درخواست کرده اند و در غیر اینصورت مدارک پس داده نخواهد شد.

خبر, نمین, شکوه فرهنگ,لیگ برتر فوتبال اردبیل,شهرداری گلشهر نمین,نعش‌کش
خبر, نمین, شکوه فرهنگ,لیگ برتر فوتبال اردبیل,شهرداری گلشهر نمین,نعش‌کش

 

ارسال نظرات