خبرهای داغ:
سرهنگ فتحیان با بیان اینکه انسان ابتدا باید خود را مورد واکاوی قرار بدهد، اظهار کرد: امروز دشمنان همگی می خواهند جامعه ما بد باشد اگر دقت کنید می بینید که ما از هر چیزی که در راستای پیشرفتمان قرار دارد تحریم هستیم اما در عوض از چیزهای که باعث فرو رفتن ما به منجلاب فساد و تباهی می شود تحریم نیستیم
کد خبر: ۸۷۳۹۶۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸

به گزارشخبرگزاری بسیج ازفریدن، اولین یادواره شهدای روستای سینگرد روز گذشته با حضور چندی از مسئولان شهرستان فریدن در مسجد صاحب الزمان این روستا برگزار شد.


در این یادواره سرهنگ علی فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن جریان شناسی سلطه در جامعه را یک اصل دانست و بیان کرد: مجامع بین المللی امروز مستمسکی در دستان نظام سلطه است و سلطه گران از آنها برای روند استعمارگری خود استفاده می کنند.


وی ادامه داد: حال اگر جریان شناسی درست از این روند داشته باشیم در زمان مذاکرات با چنین کشورهای با عقاید خود بدون هیچ ترسی ورود می کنیم چون ما اعتقاد داریم جهان برای رسیدن به ارامش باید به اسلام ناب محمدی روی بیاورد و در مذکرات باید تفکرات و معارف شیعی القاء بشود.


سرهنگ فتحیان افزود: اما این را باید دانست دشمنی که روبروی ما برای مذاکره می نشیند برای اعمال افکار سلطه گری خود برنامه ریزی کرده است، آنها برای تغییر افکار جوانان و مردم جامعه برنامه های ده سال دارند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: امروز اگر پای صحبت های کاندیداهای این کشور بنشینید می بینید دشمن اول و آخر که آنها ازش نام می برند، اسلام ناب محمدی و جمهوری اسلامی ایران است.


وی ادامه داد: برای گذشت از این توطئه ها باید وقایع درون کشور و منطقه را جریانی دید و بصیرت افزایی کرد تا با تمسک جستن ازشهدا از آنها عبور کنیم و این امانت که شهدا به ما دادند را بدون آسیب به دست صاحب اصلیش برسانیم


این فرمانده تغییر سبک زندگی و هجمه های فرهنگی در جامعه را یکی از توطئه های دشمن بیان کرد و افزود: امروز زنان و مردان روستاهای ما به سمتی دارند حرکت می کنند که از یک تولید کننده به یک مصرف کننده بدل می شوند و این خود یک آسیب جدی است.


سرهنگ فتحیان بیان کرد: این که امروزه برخی از زنان و یا مردان جامعه ما خود را آرایش می کنند و در پشت ویترین فروشگاه ها برای جلب مشتری می ایستند، این خود یک وادادگی فرهنگی است و باید ببینیم امروز غیرت دینی چه شده که شهدا را فراموش کردیم و دست به چنین رفتارهای میزنیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدن در بخشی دیگر از صحبت های خود به بحث های سیاسی در جامعه نگاهی داشت و عنوان کرد: برخی سیاسی نیستند بلکه سیاست زده هستند و معنی درستی از سیاست نمی دانند زیرا مگر می شود سر مقدسات و ارزش ها بحث کرد یا آنها را زیر سوال برد؟!


وی تاکید کرد: با سیاست زدگی، وحدت از بین می رود و تنفر و کینه بین افراد جامعه ایجاد می شود و بدون وحدت رشد و پیشرفت در هیچ کجا ایجاد نمی شود و این می شود که مناطقی مثل شهرستان فریدن مهاجر فرست می شود.


سخنران این یادواره با بیان اینکه ما دایه دار این هستیم که برای جهان می خواهیم تمدن اسلامی به ارمغان بیاوریم، تصریح کرد: ما که هنوز در جامعه اسلامی خود ماندیم و باید بگوییم آیا در جامعه ای که پر از کینه، تهمت، سوء طن و…. است به هدف نهایی خواهیم رسید.


سرهنگ فتحیان ادامه داد: بنابراین ما باید با تمسک جستن از سیره و روش پیامبران، اهل بیت و شهدا از جامعه اسلامی بگذریم تا بتوانیم اسلام ناب محمدی را عالم گیر کنیم.


این فرمانده با بیان اینکه انسان ابتدا باید خود را مورد واکاوی قرار بدهد، اظهار کرد: امروز دشمنان همگی می خواهند جامعه ما بد باشد اگر دقت کنید می بینید که ما از هر چیزی که در راستای پیشرفتمان قرار دارد تحریم هستیم اما در عوض از چیزهای که باعث فرو رفتن ما به منجلاب فساد و تباهی می شود تحریم نیستیم.

شهید جهانگیر کریمی، شهید علی محمد بختیاری و شهید وارطان آبراهامیان سه شهید روستای سینگرد از توابع شهرستان فریدن می باشند، گفتنی است شهید آبراهامیان از شهدای ارامنه شهرستان فریدن است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها