با تدابیر فرمانده سپاه کربلا و همکاری مسئولین ورزش استان 15 ورزشکار و مدال آور المپیک ریو 2016 در ستاد سپاه کربلا مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۸۷۳۹۶۶۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلادر گفتگو با بسیج مازندران، اجرای مراسم تقدیر از ورزشکاران و مدال آوران را تقدیر از خصلت و منش پهلوانی  در دین مقدس اسلام  به عنوان افتخار آفرینان و نمایندگان نظام انقلاب اسلامی در قاره آمریکا(المپیک ریو 2016) دانست.
 مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان  با اشاره به حضور  سردار یزدانی رئیس سازمان ورزش، سردار آذر نوش رئیس بسیج ورزشکاران کشور، سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و مسئولین استانی و شهرستانی افزود: مراسم تقدیر از ورزشکاران المپیک ریو صبح چهارشنبه هفدهم شهریور ماه در مجتمع غدیر سپاه کربلا برگزار می شود.
حسینیان با بیان اینکه در مراسم چهارشنبه علاوه بر ورزشکاران مربیان همراه هم تقدیر می شوند، خاطر نشان کرد: از 15 مازندرانی اعزام شده به المپیک ریو 2016 سه ورزشکار از شهرهای جویبار و آمل در کشتی آزاد و فرهنگی صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.
مسئول بسیج ورزشکاران  سپاه کربلا با اشاره به نام حسن یزدانی، کمیل قاسمی و قاسم رضایی آنان را پهلوانان مازندرانی رشته کشتی آزاد و فرهنگی ای دانست که به ترتیب صاحب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها