فرماندار اردبیل تاکید کرد

لزوم همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی در برگزاری رزمایش عمومی ثمرین

مسئولان و دستگا‌ه‌های اجرایی مربوطه بایستی اهتمام ویژه‌ای برای بهتر برگزار شدن مراسم هفته دفاع مقدس داشته و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهند تا شاهد برگزاری مراسم به صورت باشکوه و منظم باشیم و بتوانیم با خدمت‌رسانی مناسب رضایت همگان را جلب کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، جواد زنجانی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس و برگزاری رزمایش و رژه دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده رزمایش سپاه ناحیه اردبیل 25 و 26 شهریور در منطقه عمومی ثمرین برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولان و دستگا‌ه‌های اجرایی مربوطه بایستی اهتمام ویژه‌ای برای بهتر برگزار شدن مراسم هفته دفاع مقدس داشته و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام دهند تا شاهد برگزاری مراسم به صورت باشکوه و منظم باشیم و بتوانیم با خدمت‌رسانی مناسب رضایت همگان را جلب کنیم.

فرماندار اردبیل گفت: با نزدیک شدن به ایام هفته دفاع مقدس بایستی این موضوع مهم مجددا یادآوری شود تا بتوانیم هفته دفاع مقدس را برای همیشه به صورت جاودان و پایدار در دل‌ها احیا کرده و زنده‌ نگه داریم و رشادت‌هایی که شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس انجام دادند برای عموم مردم بازگو کنیم.

زنجانی تصریح کرد: ارزش دفاع مقدس همیشه باید بیش از پیش حفظ و نگه‌داری شود و حماسه‌ای که دلاورمردان در 8 سال دفاع مقدس آفریدند برای نسل‌های جوان و بعدی به صورت کامل و دقیق شناسانده شود تا آن‌هایی که در آن زمان شاهد جوانمردی‌های شهیدان نبودند و در این عرصه‌ها حضور نداشتند بتوانند آن روزها را به خوبی درک کنند و ما با برگزاری این مراسم درصدد هستیم گوشه‌ای از آن روزها را برای انان به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: مردم باید بدانند که جوانمردی‌های جوانان زمینه ناکام ماندن نقشه‌های دشمنان را به وجود آورد و به همین خاطر است که مردم کشور ایران امروز با آسایش زندگی می‌کنند و هیچ دغدغه و نگرانی از حیث نداشتن امنیت و آرامش در کشور ندارند و ما امیدواریم که این مراسم نسبت به سال‌های گذشته با روند بهتری اجرا شود.

ارسال نظرات