خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین تاکید کرد: توسعه اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی از مهم‌ترین وظایف دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون اقدامات دانشجویان در اردوهای جهادی در خصوص توسعه اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توسعه اقتصاد مقاومتی، دانشجویان بیشترین تلاش و همت خود را در این راه قرار داده‌اند.

وی در ادامه افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته در اردوهای جهادی دانشجویی توجه بیشتری به مبحث اقتصاد مقاومتی شده است ولی هنوز راه زیادی تا بیانات مقام معظم رهبری باقی مانده‌است.

این مسئول توجه به تولیدات داخلی و حمایت از تولیدکننده را عاملی موثر در توسعه اقتصاد مقاومتی عنوان و گفت: باید نسبت به کمیت و کیفیت تولیدات داخلی توجه بیشتری کرد و تا حد امکان نقش دلالان را در جامعه کمرنگ نمود.

برزگر با اشاره به ثمرات حضور دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی در پیشرفت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی به توزیع عدالت اجتماعی کمک می‌کند و با صرف کمترین هزینه و در زمان کوتاه‌تری افراد روستا به نیازهای خود می‌رسند.

مسئول بسیج دانشجویی قزوین در خصوص اقدامات این سازمان در حوزه مطالبه‌گری و روشنگری تبیین کرد: سازمان بسیج دانشجویی قزوین در مهرماه برنامه‌های متعددی را برای افزایش مطالبه‎‌گری، روشنگری و اقدام و عمل دانشجویان در خصوص اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته است.

وی اقتصاد مقاومتی را یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان بسیج دانشجویی برشمرد و اذعان کرد: در 13تیرماه همایشی در خصوص اقتصاد مقاومتی با حضور فریدون همتی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه استان، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، رئیسان دانشگاه، معاونین فرهنگی و مسئولین بسیج در سالن شهید حسن‌پور سپاه استان برگزار شد.

برزگر حضور جوان و نقش آنان در اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین محوریت برگزاری این همایش دانست و خاطر نشان کرد: جوانان و دانشجویان نقش بسزایی در پیشرفت اقتصاد مقاومتی دارند و ما سعی داریم که با برگزاری این همایش‌ها و اردوها حضور آن‌ها را در این زمینه گسترده‌تر کنیم.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها