مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل:
مراسم بزرگ برائت از مشرکین 20شهریور ماه ساعت 17 در محل شهیدگاه اردبیل واقع در جنب بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ در اردبیل انجام شده و نیاز است دستگا‌ه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژ‌ه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۳۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، علی حسن‌زاده در مراسم هماهنگی برنامه‌های برائت از مشرکین در اردبیل با اشاره به حوادث و رخدادهای منطقه و نیز فجایع منا اظهار داشت: حادثه ناگوار سال گذشته منا در واقع بی‌کفایتی و ناکارمدی خانواده‌ی آل سعود را برای چندمین بار به همه‌ ملت‌های مسلمان و آزاده‌ جهان ثابت کرد و با توجه به نفوذ رژیم غاصب صهیونیستی در آل سعود، احتمال عمدی بودن حادثه منا که موجب شهادت هزاران نفر در منا شد بیشتراست.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل با بیان اینکه این حادثه برای همه مسلمین جهان دلخراش و فراموش نشدنی است، گفت: این اتفاق برای تمامی مسلمانان و آزاد اندیشان جهان که توسط این خائنین به حرم الهی انجام شد دلخراش و تاسف بار است.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای امریکا و اسرائیل در منطقه، ناامن سازی کشورهای اسلامی و ایجاد روحیه تزلزل و تشویش در آحاد مختلف مردم است, گفت: نا امن سازی حرم امن الهی از جمله سیاست‌های استکبار جهانی می‌تواند بحساب آید.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه رسانه‌های صهیونیستی نقش پشت پرده این جریان را بازی می‌کنند، تصریح کرد: برخی از رسانه‌ها که بیشتر در اختیار افکار صهیونیستی رژیم غاصب اسراییل هستند در این واقعه ارتباط پشت صحنه‌ خانواده آل سعود و نقش هزینه‌های این رژیم ظالم را با رژیم صهیونیستی و برنامه‌ مشترکشان در تلاش برای نابودی اسلام اصیل و اسلام ناب محمدی که دران برائت از مشرکین وجود دارد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه حجاج ایرانی و کشورهای اسلامی در حادثه منا و سقوط جرثقیل افزود: کشور عربستان در امنیت زائران کشورهای اسلامی به ویژه ایران به خوبی عمل نکرد و و این کار سبب کارشکنی‌های آل‌سعود در رابطه با حجاج کشورهای اسلامی ادامه دارد.

مراسم برائت از مشرکین در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم بزرگ برائت از مشرکین روز شنبه هفته آینده برابر با 20شهریور ماه ساعت 17 در محل شهیدگاه اردبیل واقع در جنب بقعه شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این رویداد بزرگ در اردبیل انجام شده است و نیاز است دستگا‌ه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژ‌ه‌ای داشته باشند.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل گفت: مراسم برائت از مشرکین با حضور سخنرانان داخلی واحتمالا کشوری برگزار شود و در این مراسم از مجریان و مداحان بنام استان اردبیل استفاده می‌شود تا حاضران اعتراض خود را به رفتار ننگین آل‌سعود نشان دهند.

حسن‌زاده با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تاکید زیادی به برگزاری باشکوه مراسم برائت از مشرکین در اردبیل دارد٬ تصریح کرد: طرح برگزاری مراسم برائت از مشرکین از سوی قرارگاه فاطمه زهرا(س) استان اردبیل در کشور ارائه شده است و باید این مراسم به صورت باشکوه همزمان با سراسر کشور برگزار شود.

وی بیان کرد: صداوسیما٬ خبرگزاری‌ها٬ رسانه‌ها و مطبوعات نیز باید در پوشش این رویداد عظیم تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانیم نفرت از استکبار و شیاطین جهانی و پیام این رویداد بزرگ فرهنگی را به گوش همگان برسانیم و اعتراض خودرا به سیاست‌های دولت آل‌سعود و سکوت مجامع بین‌المللی در این زمینه نشان دهیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) در استان اردبیل با بیان اینکه در مراسم برائت از مشرکین از خانواده‌های شهدای حادثه منا نیز دعوت به عمل می‌آید٬ اظهار کرد: حجاج سال گذشته و حجاجی که امسال برای مکه مکرمه و مدینه منوره ثبت‌نام کردند نیز در این مراسم حضور می‌یابند.

حسن‌زاده افزود: مراسم برائت از مشرکین بعد از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در محل شهیدگاه اردبیل برگزار می‌شود و درصدد هستیم این مراسم در فضای باز برگزار شود تا بتوانیم پیام این رویداد را از طریق شبکه‌ها و خبرگزاری مختلف به اطلاع همگان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌های واقعی برای بیداری قلب ملت‌ها و تقویت روحیه اسلام انقلابی خون پربرکت همین حجاج است، بیان کرد: معتقدم فضای مجازی و رسانه‌ای باید سرشار از شعارهای حق طلبانه‌ی این جان باختگان راه الهی و همچنین شعار علیه رژیم آل سعود و تضعیف کنندگان شعایردینی باشد.

ارسال نظرات