امام جمعه درگز با بیان اینکه اسلام با هنر و موسیقی مشکلی ندارد گفت: هنر متعالی در خدمت حرکت انسان به سوی خداست.
کد خبر: ۸۷۳۹۷۷۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
حجت الاسلام حسین ملکی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: محدودیت یا ممنوعیت کنسرت موسیقی در شهر مشهد برخواسته از ارزشهای انقلاب اسلامی است.
 
وی در خصوص بیانات اخیر حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی نسبت به ممنوعیت یا محدودیت برگزاری کنسرت موسیقی در شهر مشهد اذعان داشت: اسلام با هنر مشکلی ندارد اما هنری که تعادل و توازن روح انسان را خدشه‌دار کند و زمینه ساز گناه و لهو و لعب باشد و انسان را از مدار عفت، پاکی و تقوا خارج کند مشکل ساز است.
  
وی افزود: فلسفه برقراری انقلاب اسلامی در اجرای ارزش‌های الهی است و نباید هنجارهای بیگانگان در آن پیاده و اجرا شود.
 
 امام جمعه درگز با بیان اینکه اسلام با هنر و موسیقی مشکلی ندارد گفت: هنر متعالی در خدمت حرکت انسان به سوی خداست.
 
حجت الاسلام ملکی در خصوص اهمیت حفظ هوشیاری و بصیرت اذعان داشت: ریشه تمام انحرافات بشریت در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها مربوط به جهالت و غفلت است.
 
وی افزود: سخنان امام جمعه مشهد برخواسته از مکتب اسلام، قرآن و ولایت است و کسانی که در برابر سخنان وی موضع‌گیری نموده‌اند؛ یا غافل هستند و یا مغرضانه صحبت می کنند.
 
خطیب جمعه درگز خاطر نشان کرد: دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، از راه‌های مختلف وارد عمل می شود و حال که به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با جنگ سخت با آن مقابله کند از روشهای دیگری همچون موسیقی استفاده می کند.
 
وی افزود: دشمن در جنگ نرم که همان شبیخون فرهنگی است تلاش می کند تا ملت را از این نظام الهی جدا سازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها