سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود خبر داد:

برنامه های فرهنگی و هنري متنوعي وي‍ژه هفته دفاع مقدس تدارك ديده شده است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در نشستی که با کارشناسان فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در رابطه با برنامه های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس برگزار نمود در سخنانی اظهار کرد: دفاع مقدس شعارنیست بلکه آن یک ارزش واقعی بود که کشور را بیمه کرد ، پس باید برنامه هایی که اجرا می شود ، بصورت ویژه درنظرگرفته شود.

وی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی در بین انجمن های فرهنگی هنری و دیگر دستگاههای فرهنگی می تواند برنامه هایی مناسب برای یاد آوری و گرامی داشت دوران دفاع مقدس باشد.

آشوری در رابطه با برنامه های قابل اجرا در ایام هفته دفاع مقدس گفت: دیدار با خانواده های ایثارگر کارکنان وهنرمندان ، برگزاری ورک شاپ ، اکران فیلم های دفاع مقدس در سینما فرهنگ شاهرود و توزیع بلیط نیم بها برای خانواده هنرمندان و کارکنان، شب شعر و خاطره، نمایشگاه نقاشی، اجرای موسیقی حماسی وطن در ابتدای برنامه های این ایام، پیاده روی خانوادگی هنرمندان و کارکنان و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس درشاهرود برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار