خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید کلهری حوزه شهید قربانی از برگزاری مراسم سوگواری امام جواد(ع) در جوار ضریح امامزاده موسی بن‌مبرقع(ع) فرزند بلافصل این امام بزرگوار خبرداد.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۰۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
برگزاری مراسم سوگواری در جوار فرزند بلافصل امام جواد(ع) قم
محمدعلی نادری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه امامزاده موسی بن‌مبرقع(ع) در جوار ضریح امامزادگان چهل اختران به خاک سپرده شده است، اظهار کرد: این شخصیت برجسته دینی به عنوان فرزند بلافصل امام جواد(ع) جایگاه مطلوبی در میان شیعیان و دوست‌داران خاندان اهل بیت(ع) دارد.

وی از برگزاری مراسم سوگواری امام جواد(ع) همزمان با سالروز شهادت این امام بزرگوار یاد کرد و افزود: این مراسم با مشارکت پایگاه شهید کلهری حوزه شهید قربانی و کانون فرهنگی هنری توحید در جوار جوار ضریح امامزاده موسی بن‌مبرقع(ع) برگزار شد.

فرمانده پایگاه شهید مصطفی کلهری از حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی به عنوان سخنران مراسم مذکور نام برد و گفت: سید رضا تحویلدار و سید جواد چاوشی حسینی این مراسم سوگواری امام جواد(ع) به مدیحه‌سرایی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه آستان مقدس امامزاده حضرت موسی مبرقع(ع) هر ساله هزاران زائر استقبال می‌کند، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بسیج برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این آستان به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
ارسال نظرات