خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان برگزار شد :
مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 سال 95 بسیج دانش آموزی شهرستان دزفول با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در محل دبستان حدیث شهرک عدالت برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۳۹۸۳۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 سال 95 بسیج دانش آموزی شهرستان دزفول با حضور مسئولین شهرستان و دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در محل دبستان حدیث شهرک عدالت برگزار شد.

عبدالمحمد جرجانی سرپرست آموزش پرورش شهرستان دزفول در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3ضمن تشکر از دست اندرکاران این طرح، گفت: اردوهای طرح هجرت 3یکی از طرح هایی است که با اشاره مستقیممقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای پرکردناوقات فراغت دانش آموزان و برای بهسازی، مرمت و زیبا سازی مدارس صورت گرفته شده است.

ویافزود: همه ساله در فرصت مناسب تعطیلات تابستانه برنامه‌ای تحت عنوان اردوهای جهادی طرح هجرت 3 ویژه دانش آموزان جهادگر برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول نیز گفت: این اردوها که با هدف افزایش روحیه جهاد و ایثار و اشاعه فرهنگ کار گروهی پایه‌ریزی شده و امسال در 8 واحد آموزشی و پرورشی از قرار 6 واحد شهری و 2 واحد روستایی اجرا خواهد شد

«ستوانیکم پاسدار رضا صائمی نیا» با اشاره به منویات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت اردوهای جهادی و طرح هجرت، گفت: طرح هجرت در قالب اردوهای 30 روزه با حضور 7 گروه جهادی از دانش آموزان برای نقاشی ساختمان، دیوار نویسی و فضا سازی محیطی تعمیر میز و صندلی و نیمکت دانش‌آموزان، کاشت نهال و ایجاد فضای سبز، تعمیر و مرمت سیستم‌های روشنایی و سرویس سیستم‌های خنک کننده صورت می پذیرد.

وی افزود: در این اردو 75 دختر و 150 پسر از امروز کار جهادی خود را آغاز خواهند کرد.


در پایان این مراسم مسئولین به همراه دانش آموزان از چند کلاس درس در دست مرمت و بازسازی بازدید نمودند و درجریان شیوه انجام کار قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها