مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با خانواده شهید عامری ديدار كردند

مسئولین بسیج دانش آموزی حوزه کوثر با خانواده شهید دانش آموز عامری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۸۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج دانش آموزی خواهران کوثر شاهرود به اتفاق شرکت کنندگان در اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی با خانواده شهید دانش آموز علیرضا عامری دیدار کردند.

در این دیدار فاطمه حسنی فرمانده حوزه کوثر در سخنانی با بیان اینکه هدف از این دیدار تجدید عهد و پیمان با آرمان های شهدا و تبعیت از سیره این عزیزان است افزود: شما خانواده شهدا به فرموده رهبر انقلاب چشم و چراغ ملت هستید و ما باید این چشم و چراغ ها را تجلیل نماییم و قدردان باشیم.

پدر شهید دانش آموز علیرضا عامری در این دیدار با تقدیر از حضور دانش آموزان و مسئولان بسیج دانش آموزی با اشاره به خاطراتی از شهید و ویژگی های اخلاقی این شهید اظهار کرد: شهید علیرضا شاگرد اول مدرسه بود و همیشه انظباط و نمراتش عالی بود و مدرسه از او راضی بود اما وقتی امام راحل فرمان جهاد داد درس را رها کرد و با اقتدا به امام به جبهه ها شتافت.

وی افزود: شهید علاقه عجیبی به امام داشت و همیشه تاکید داشت باید پشتیبان ولایت باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم و در این مسیر خود نمونه و الگو برای همگان بود.

پدر شهید عامری با بیان اینکه شهید احترام والدین را نگه می داشت گفت: شهید همیشه احترام من و مادرش را داشت و به ما در کارها کمک می کرد و حتی به همسایگان نیز کمک می کرد و این کار را نوعی عبادت می دانست و بر این موضوع ایمان داشت و با جان و دل در خدمت ما بود.

در این دیدار دانش آموزان سوالاتی در خصوص منش شهید از پدر شهید سوال نمودند و بر ادامه راه شهدا با حفظ حجاب و توجه به وصایای شهدا تاکید کردند.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

خاطر نشان می شود شهید دانش آموز علی رضا عامری متولد سال 1349شاهرود هستند و در حالی که دانش آموز سال چهارم دبیرستان امام خمینی(ره) بود در سیم خرداد ماه سال 1367 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار