خبرهای داغ:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین و سخنگوی شورای عالی استانها:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین و سخنگوی شورای عالی استانها ضمن تقدیر از عملکرد کلیه دستگاه ها در برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم در قزوین گفت: قطعا قزوین فردا،به فرزندان دلسوز امروزش خواهد بالید.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۹۴
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین و سخنگوی شورای عالی استانها پس از اتمام اجلاس جهانی راه ابریشم اظهار کرد: برگزاری همایشهای ملی و فراملی مانند اجلاس جهانی جاده ابریشم یکی از گامهای اساسی و بنیادینی است که قزوین و داشته‌های آن را به ایران و جهان می‌نمایاند، قطعا قزوین فردا،به فرزندان دلسوز امروزش خواهد بالید.

وی افزود: گذشته طلایی قزوین موید همین ادعاست و نسل امروز قزوین به عنوان فرزندان خلف آن بزرگان برای توسعه و پیشرفت پایدار قزوین که میراث دار تاریخی پر شکوه است در راهی گام نهاده که چشم انداز آن قزوینی مترقی و متعالیست؛ فلذا مدیریت شهری در این برهه از زمان در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: قطعا میزان رشد و توسعه هر دیاری به میزان سعی و تلاش ساکنان آن سرزمین بستگی دارد. شهر کهن قزوین از دیر باز مهد بزرگانی بوده است که دل در گرو رشد و تعالی این دیار داشته اند.

وی در خاتمه یادآورشد: بدینوسیله ضمن تقدیم احترام و خسته نباشید و دست مریزاد جانانه، به جناب آقای دکتر نصرتی شهردار محترم قزوین و کلیه همکاران ایشان در شهرداری و سازمانهای تابعه از تلاش شبانه روزی و اهتمام بیدریغ این عزیزان و کلیه نهادها و سازمانهای استان در راس آن جناب آقای دکتر همتی استاندار محترم قزوین حضرت آیت اله عابدینی نماینده معزز ولی فقیه و امام محترم قزوین، نمایندگان ساعی استان در مجلس شورای اسلامی مخصوصا جناب آقای دکتر حاج داود محمدی،سرکارخانم مهندس زرآبادی،جناب آقای حاج بهمن طاهرخانی و جناب آقای روح اله بابایی صالح و همه مسولین استانی در دستگاههای اجرایی، امنیتی، قضایی، انتظامی، راهور و سایر عزیزان در برگزاری باشکوه "اجلاس جهانی جاده ابریشم" که برگی طلایی در تارک تاریخ استان و شهرداری قزوین خواهد بود، کمال سپاس و امتنان را دارم.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها