خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه دامغان:

قناعت اصل مهم اقتصاد مقاومتي است

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه دامغان با بيان اينكه خانواده ركن اصلي جامعه محسوب مي شود، گفت: قناعت يكي از مهمترين اصول اقتصاد مقاومتي است.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۹۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از دامغان، حجت الاسلام قادری در نشست بصيرتي كه با حضورخانواده هاي كاركنان سپاه ناحيه دامغان در حسينيه شهداي اين يگان برگزار شد، اظهار داشت: يكي از مهمترين اصول اقتصاد مقاومتي كه بايد بدان توجه ويژه داشته باشيم در زندگي فردي و اجتماعي اصل قناعت است.

وي با بيان اينكه بانوان ركن اصلي خانواده محسوب مي شوند، افزود: از اين رو بانوان نقش مهمي در جهت دهي و هدايت مسائل اقتصادي به سمت و سويي درست دارند؛ و اين كار را مي توانند با قناعت پيشه گي به نحو احسن انجام دهند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه دامغان با تأكيد بر پرهيز از اشراف و تجمل گرايي در زندگي گفت: بانوان بايد محیط خانواده را گرم وآرامش را در فضای زندگی حاکم کنند و نسبت به ناملایمات و مشکلات زندگی عفو و گذشت را سرلوحه زندگی قرار دهند.

همچنين در اين نشست محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه دامغان در خصوص نقش مهم خانواده ها و همسران پاسداران در ایجاد آرامش در فضای خانواده های سپاه تاکید كرد و خانواده را یکی از ارکان مهم اجتماع و کار پاسداران را به عنوان مدافعان انقلاب و اصول و مبانی نظام اسلامی و ادامه دهندگان راه شهدا برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها