خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه سرخه خبر داد؛

ساخت مستند شهداي شهرستان سرخه/ برگزاري يادواره شهداي سرخه در نخستين شب هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه ناحيه سرخه از ساخت و پخش مستند شهداي شهرستان سرخه در 10 قسمت 25 دقيقه اي خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۰۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه،‌ محمد امامی در جلسه شورای برگزاری یادواره شهدای شهرستان سرخه؛ اظهار داشت: برنامه های در نظر گرفته شده در راستای اجرای یادواره شهدای شهرستان، شامل تهیه و توزیع فرهنگ نامه شهداء، ساخت و پخش مستند شهدای شهرستان در 10 قسمت 25 دقیقه ای که کاری ماندگار و خاص است.

وی در ادامه با اشاره به کلام امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند یاد و زنده نگهداشتن شهداء خود بهتر از عبادت و شهادت نیست، افزود: یاواره شهدا در نخستين شب جمعه هفته دفاع مقدس با موضوعیت استکبار ستیزی برگزار مي شود که تلاش و همکاری تمام سازمان ها و ادارات شهرستان را می طلبد.

حضور ادارات و سازمانهای شهرستان سرخه در اجرای یادواره شهدای این شهرستان

مؤیدی زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه نيز در اين جلسه اظهار داشت: در حوزه فرمانداری جلسات مختلف در خصوص پای کار آوردن ادارات، سازمان ها، نهادها و سایر ارگان ها در خصوص اجرای یادواره شهدای در ارتباط با موضوع استکبارستیزی، بحث امنیت و جان فشانی که شهدای ما در 8 سال دفاع مقدس جهت بهتر برگزار شدن این مراسم بزرگ است.

وی با اشاره به تبلیغات منفی و سمی رسانه های غربی علیه کشور ایران؛ افزود: این موضوع بسیار حائز است و بایستی در مراسمات و برنامه ها به مردم هوشیاری داد، بایستی بخشی از دفاع مقدس را بصورت ملموس برای جمعیت حاضر به نمایش گذارده شود تا جوانان ما را که جامعه غربی به صورت و نحوی تلاش دارند تا آنان را از اصل نظام اسلامی و دین و... دور کنند، را به اسلام و مشقت ها و خون هایی که برای این تنقلاب ریخته آشنا سازیم و تمام نقشه های آنان را نقش برآب کنبم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها