خبرهای داغ:
مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خبر داد؛

مراسم گرامیداشت 17 شهریور گرگان

مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای قیام خونین 17 شهریور در استان خبر داد .
کد خبر: ۸۷۳۹۹۴۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد فلاحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای گرانقدر 17 شهریور 1357 اظهار کرد : در این روز بزرگ جوانان و زنان پاکدل با خون خود، سقوط رژیم سفّاک ستمشاهی پهلوی را تسریع و در روند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 1357 نقش تعیین کنده ای ایفاء نمودند .

 مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان داشت: به مناسبت  فرا‌رسیدن سی و هشــتمیـن سـالگرد قیـام یـوم ‌الله هفـدهـم شــهریـور،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر فضاسازی تبلیغی و رسانه ای، مراسمات بزرگداشتی را همزمان در سراسر استان برنامه ریزی  نموده است .

وی خاطر نشان کرد : بصورت متمرکز و محوری این مراسم  " روز چهارشنبه 17/06/95 بهمراه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت امیر(ع) گرگان (واقع در خیابان حضرت ولیعصر«عج») " با اجرای برنامه های متنوعی از جمله مداحی ، سخنرانی و پخش کلیپ برگزار خواهد شد که از تمامی اقشار جامعه و امت حزب الله و همیشه در صحنه استان دعوت بعمل می آید تا با حضور گسترده خود ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند شهیدان و امام (ره) ، با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمایند .

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار